تغذیه شیر مادر به نوزاد بدون استفاده از بطری شیر با سرشیشه اونت

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

تغذیه شیر مادر به نوزاد بدون استفاده از بطری شیر با سرشیشه اونت

تغذیه شیر شیر تازه متولد شده بدون بطری سرشیشه اونت صفر

اگر کودک شما نمی تواند به طور مستقیم در پستان تغذیه کند ، روش های مختلفی برای تغذیه شیر مادر تازه متولد شده وجود دارد. تغذیه بطری رایج ترین روش است ، اما بسته به وضعیت یا نگرانی های شما ، این ممکن است مناسب ترین نباشد. اگر کودک می تواند در سینه پرستار شود ، ممکن است کودک شما در مکیدن شیر مشکل داشته باشد ، یا ممکن است شما بخواهید که دچار سردرگمی نوک پستان و دندان نشوید.

روش مناسب برای تغذیه شیر بیان شده در نوزاد باید:

    ایمن و مناسب برای کودک
    آسان برای استفاده
    مقرون به صرفه
    به کودک کمک کنید تا شیر مادر را ادامه دهد یا یاد بگیرد

 روشهای جایگزین برای تغذیه نوزاد
1. تغذیه جام (یا تغذیه کاسه)

یک فنجان یا کاسه کوچک (به اندازه عکس) به جای بطری با سر شیشه اونت چهار قطره برای معرفی شیر مادر به دهان کودک استفاده می شود. این روش با این روش وجود دارد ، و شما هرگز نباید شیر را مانند بزرگسالانی که از یک فنجان می نوشد در دهان کودک بریزید. شیر به لبه فنجان کج شده است ، و کودک شما شیر را مانند همان گربه ای که در حال نوشیدن شیر است شیر ​​می خورد یا می چرخد. این مهم است که شما در حین تغذیه با فنجان تحت نظارت یک متخصص باشید تا به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید تا خطر خفگی کودک را به حداقل برسانید.

این روش بسیار رایج در مورد نوزادان تازه متولد شده و نارس است و به خوبی در کمک به ادامه شیردهی شناخته شده است. شما می توانید از غذای فنجان با حجم بیشتری شیر استفاده کنید ، بنابراین می توانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

 

بسته به مدت زمانی که شیرخوار می شوید ، کودک تصمیم خواهد گرفت که چقدر باید در تجهیزات تغذیه فنجان سرمایه گذاری کنید.
جام پزشکی

فنجان های دارویی یکبار مصرف کوچک برای مدت کوتاهی برای نوزادان شیرخوار مناسب است. این همان چیزی است که بیمارستانها از آن استفاده می کنند ، زیرا دارای علائم اندازه گیری کوچکی در کنار هم هستند تا راحت تر بتوانند ببینند کودک چقدر گرفته است. فنجان ها در هنگام نوشیدن کودک انعطاف پذیری کافی را بدون نرم و فرو ریختن ارائه می دهند. این فنجان ها پس از هر بار استفاده باید ضدعفونی شوند و اگرچه می توان آنها را شستشو و استفاده مجدد کرد ، اما به اندازه کافی ارزان هستند که پس از هر بار مصرف آنها را دور ریخت.
Flexi Cut Cup

این فنجان ها در طولانی مدت برای شیر دادن به نوزادان مناسب هستند. اگر در حال تغذیه فنجان هستید ، به دلیل نارس بودن و یا مشکل در مکیدن (شکاف کام ، اختلالات حرکتی) تازه متولد شده اید. آنها در سه اندازه آمده اند که با کودک شما رشد می کند. این برش به کودک شما اجازه می دهد تا با فضای بینی و گونه ها به طور قهوه بنوشید و به شما اجازه می دهد تا ببینید که چقدر در جام باقی مانده است.
2. تغذیه قاشق

با استفاده از یک قاشق تمیز و استریل به جای بطری با سر شیشه شیر اونت نچرال این روش شبیه به تغذیه فنجان اما با حجم کمتری است. این روش غالباً مورد استفاده قرار می گیرد که مادران مطمئن نیستند که کودک را مستقیماً از فنجان تغذیه می کنند. به سادگی مقدار کمی شیر را روی نوک قاشق بردارید و به آرامی داخل دهان کودک بیاندازید.

تغذیه قاشق ، نوزادان را تشویق می کند که مانند شیر مادر ، زبان را به جلو بکشند. از آنجا که حرکت مشابه است ، به تشویق کودک برای رفتن به سینه آسانتر از تغذیه بطری کمک می کند.
قاشق یکبار مصرف

لازم نیست قاشق مخصوص قاشق غذاخوری کودک را خریداری کنید. ما توصیه می کنیم استفاده از نوع پلاستیکی یکبار مصرف انعطاف پذیر باشد و می تواند برای استفاده مجدد استریل شود. توصیه می کنیم از یک قاشق پلاستیکی کوچک که همراه با داروهای کودک است استفاده کنید.
فیدر نرم Medela

اگر می خواهید بیش از مدت طولانی قاشق غذا خوری را تهیه کنید ، فیدر Medela Soft را بررسی کنید. این ماده می تواند تا 80 میلی لیتر مایع نگه داشته باشد ، بنابراین برای استفاده طولانی مدت مناسب است. نوک قاشق شکل برای کنترل بیشتر شیر و لکه های شیر کمتر به لب شما می نشیند. همچنین اندازه گیری های جانبی دارد ، بنابراین می توانید ببینید چه مقدار شیر در طول غذا داشته است.
3. تغذیه سرنگ (یا تغذیه قطره ای)

این روش برای حجم کم شیر برای استفاده کوتاه مدت (3-4 روز) در نظر گرفته شده است. شیر با یک روش مشابه با دو روش قبلی استفاده می شود ، شیر یک بار در دهان کودک وارد می شود. این روش می تواند برای والدین بسیار وقت گیر باشد و توصیه می شود از کوتاه مدت استفاده کنید.

Droppers از همین روش استفاده می کند اما برای آزاد کردن شیر به فشار ملایم از دهان کودک شما نیاز دارد. این روش ها برای کودکانی که دارای مکیدن ضعیف هستند از جمله پره های پرنده ، نوزادانی که مشکلات دهان یا صورت دارند بسیار توصیه می شود.
سرنگ پزشکی دهان و دندان


سرنگ های پزشکی ساده به جای سرشیشه اونت دیجی کالا برای این روش عالی هستند ، حتما از نوع خوراکی استفاده کنید که دارای نوک اندکی در انتها باشد. این سرنگ ها به راحتی می توانند آغوز و شیر بالغ را از بین ببرند و کنترل خوبی بر میزان آن داشته باشند. باز هم با اندازه گیری های جانبی ، می توانید ببینید که کودک در طول یک خوراک چقدر مصرف کرده است.
فیدر مدلا هابرمن

این موارد توسط Medela مخصوصاً برای نوزادانی که نیازهای غذایی خاصی دارند ، مانند شکاف کام یا مشکلات مربوط به حرکات دهان ، طراحی شده است. اگرچه می تواند توسط هر کودک ، که از بطری سر شیشه اونت دو قطره امتناع می کند ، استفاده شود تا به آنها در ساخت عضلات صورت برای تغذیه در پستان کمک کند. بسته به نیاز کودک ، می توانید نوک پستان را در دهان کودک بچرخانید که به شما سه میزان جریان مختلف می دهد. این پلاستیک خوب و نرم است تا بتواند به راحتی از آن تغذیه کند.
4. تغذیه انگشت (سیستم پرستاری تکمیلی)

این روش برای استفاده های گاه به گاه یا به عنوان یک روش کوتاه مدت توصیه نمی شود. توصیه می کنیم ابتدا گزینه های تغذیه دیگر را بررسی کنید. معمولاً در هنگام نارس بودن نوزاد یا از g ، SNS استفاده می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.