چگونه نوزاد خود را با بطری سرشیشه اونت شیر بدهید ؟

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

چگونه نوزاد خود را با بطری سرشیشه اونت شیر بدهید ؟

آیا می خواهید بدانید که چگونه کودک شیرخوار خود را با یک بطری سرشیشه اونت تغذیه کنید؟

سرعت تغذیه بهترین روش برای تغذیه کودک از یک بطری شیر مادر بیان شده است. این روشی است که برای تقلید از سرعت شیردهی طراحی شده است. این کار باعث می شود کودک با یک بطری کودک بیش از حد غرق نشوید و از خوردن بیش از حد خود جلوگیری کنید.

مزایای تغذیه سرعت

اگر نیاز به شیر دادن به کودک خود دارید ، دلایل استفاده از روش تغذیه بطری قیر را بررسی کنید.

    کودک کنترل دارد
    کودک می تواند با سرعت خاص خود غذا بخورد
    از پرخوری جلوگیری کنید
    یادگیری وقتی پر هستند
    بدخلقی یا علائم کولیک را بعد از تغذیه به حداقل برسانید
    انتقال بین پستان و بطری را آسان می کند
    هماهنگی چشم با نوزادان را بهبود بخشید
    پیوند و تعامل شیردهی را تقلید می کند

انتخاب بطری های کودک

نوع بطری های کودک شما برای تغذیه یک نوزاد تغذیه شده با شیر مادر از اهمیت زیادی برخوردار است. مهم است که بطری ها:

    باعث سردرگمی نوک پستان نشوید
    پستان را تقلید کنید

در اصل شما می خواهید آن را به عنوان آسان ترین امکان برای انتقال کودک به جلو و عقب بین پستان و بطری سرشیشه اونت جریان متغیر انجام دهید. تغذیه بطری برای کودک بسیار ساده تر است ، بنابراین ممکن است شروع به ترجیح دادن یک بطری کنند. برای نوزادی که به طور انحصاری در حال شیردهی است ، ما یک بطری را با یک توصیه می کنیم:

    پایه باریک - به کودک این امکان را می دهد که لب های باز و آرام داشته باشد و به یک مهره مناسب برای تقلید از پستان برسد.
    جریان تازه متولد شده و یا اندازه 1 - از خنک شدن سریع شیر جلوگیری کنید و کودک برای بدست آوردن شیر باید به فعالیت عضلات دهان بپردازد.
    زاویه یا نوک پستان صاف - این از شکل نوک پستان مادران در دهان تقلید می کند. نوزادان شیرده تمایل به ترجیح دادن این شکل نسبت به نوک سینه استاندارد دارند.
    Latex Teat - مواد نرم آن را شبیه نوک پستان مادران می کند.

چگونه به سرعت تغذیه یک کودک
1. منتظر نشانه ها باشید

بچه ها برنامه ای را دنبال نمی کنند ، بنابراین به آنها بگویید چه موقع نیاز به غذا دارند. ممکن است قبلاً متوجه نشانه های تغذیه ای مانند ریشه زدن ، لیس زدن به لب یا لوزه زدن مشت شوید. فقط هنگام شروع نشان دادن این علائم ، کودک را تغذیه کنید. کودک شما می خواهد بیشتر قبل از رشد و نمو رشد تغذیه کند.
2. موقعیت قائم

بهترین موقعیت این است که کودک را به صورت قائم قرار دهید ، گویی که نشسته است. از پشت و گردن آنها (نه سر) پشتیبانی کنید زیرا این امر به آنها اجازه می دهد تا جریان شیر را کنترل کنند. بدترین وضعیت تغذیه کودک است که از پشت آنها دروغ می گوید. این نه تنها منجر به افزایش خطر خفگی ، بلکه میزان بیشتر عفونت گوش می شود.
3. صبور باشید

بگذارید کودک قاشق را داخل دهان خود بکشد. بطری را روی لب پایین خود مالیده و آنها می خواهند روی بطری چسبانده شوند. هرگز نوک پستان را به دهان کودک خود وارد نکنید. اطمینان حاصل کنید که لب های آرام پایه پایه و نه فقط نوک پستان را پوشانده است.
4- بطری افقی

بطری را در یک زاویه افقی نگه دارید ، بنابراین کودک باید شیر را از روی آن بکشد. اگر بطری با زاویه نزولی نگه داشته شود ، شیر از بین می رود و نوزاد دیگر نیازی به کار برای شیر نخواهد داشت.
5- سرعت را تقلید کنید

بگذارید کودک شما سرعت تغذیه را کنترل کند.

نظارت کنید که آنها با بلعیدن هر 1-2 مکش ، از نظر ریتمیکی تغذیه می شوند. کودک شما باید به طور طبیعی بعد از هر 15-20 پرستو متوقف شود.

بگذارید استراحت کنند و وقتی آماده شدند دوباره شروع کنند.

اگر ادامه داشته باشد ، باید آنها را ترغیب کنید تا استراحت کنند. لازم نیست سرشیشه اونت سه سوراخه را از دهان بیرون بیاورید ، به راحتی کودک را به جلو خم کنید تا شیر به سوراخ نوک پستان نرسد. هنگامی که آنها متوجه شدند هیچ شیر وجود ندارد ، کودک شما به طور طبیعی جلوی مکیدن خود را می گیرد.

بگذارید آنها 15 تا 30 ثانیه استراحت کنند و تکرار کنند.

اگر متوجه شدید کودک شما در حال جدا شدن ، فشار دادن بطری یا پاشیدن شیر به بیرون است ، بشقاب را برداشته ، کودک خود را آویزان کرده و دوباره بطری را پیشنهاد دهید.

عدم علاقه نشان می دهد کودک شما به پایان رسیده است.
6. طرفین را تغییر دهید

طرف تغذیه را با تغذیه های متناوب یا نیمه راه از طریق هر خوراک تغییر دهید. این امر از ایجاد ترجیح جانبی در کودک جلوگیری می کند که می تواند هنگام شیر دادن به کودک مشکلاتی ایجاد کند.
7. وقت خود را بگذرانید

یک خوراک باید تقریباً 10-20 دقیقه طول بکشد ، دقیقاً مانند شیردهی. شما باید هرچه سریعتر از تغذیه کودک خودداری کنید. خوراکهای طولانی تر به کودک فرصت می دهند تا تشخیص دهد که کامل است و وقتی بخواهند متوقف می شوند ، مانع از تغذیه می شوند.
8- وقتی کودک پر است

کودک نشانه هایی از قبیل مجبور کردن سرشیشه اونت دو سوراخ از دهان ، برگرداندن یا خواب رفتن را نشان می دهد. هرگز کودک خود را مجبور نکنید که حتی اگر مقداری شیر باقی مانده باشد به پایان برساند. اگر کودک شما در هر شیر بیش از حد شیر می خورد ، مقدار شیر مادر را در بطری بعدی کاهش دهید. این کار به راحتی انجام می شود اگر شیر بیان شده را در بخش های 1oz ذخیره کنید.

روش های جایگزین

اگر کودک شما در حال استفاده از بطری کودک است ، روشهای جایگزینی برای تغذیه شیر مادر بیان شده وجود دارد. روشی که شما انتخاب می کنید به نیازها و شرایط تغذیه کودک بستگی دارد. مقاله ما را در مورد روش های جایگزین تغذیه کودک بررسی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.