موقعیت هایی که باید از پمپاژ و بطری کودک با سرشیشه اونت استفاده کرد

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

موقعیت هایی که باید از پمپاژ و بطری کودک با سرشیشه اونت استفاده کرد

از پمپاژ می توان برای تسکین فشار سینه های دردناک و متورم استفاده کرد. همچنین برای حفظ یا حتی افزایش عرضه شیر مفید است. در بیشتر مواقع ، شما در حال پمپاژ کردن هستید تا شیر مادر خود را در یک بطری سر شیشه اونت چهار قطره به کودک خود بدهید یا شیر خود را برای استفاده در زمان دیگر ذخیره کنید. با این وجود مواردی وجود دارد که شما نمی توانید یا نباید شیر خود را به شیر مادر بدهید که پمپ می کنید. در این موارد ، شیر را پمپ کرده و کنار می گذارید ، یا پمپ و ریخته می کنید.
دلایل پمپ و ریزش

    الکل: الکل به شیر مادر شما منتقل می شود. اگرچه به طور کلی نوشیدن نوشابه های الکلی و هنوز شیر دادن به آن ایمن تلقی می شود ، اما بیش از این ممکن است برای کودک شما خطرناک باشد. اگر قصد دارید عروسی را جشن بگیرید یا یک شب را با دوستان خود برنامه ریزی کنید که در آن بیش از یک نوشیدنی الکلی بنوشید ، نباید فوراً شیر مادر خود را به شیر دهید. همه افراد متفاوت هستند و الکل را با سرعت متفاوتی متابولیزه می کنند ، اما قاعده کلی این است که قبل از اینکه دوباره به شیر برسید حدود 2 ساعت در هر نوشیدنی صبر کنید. میزان الکل موجود در شیر مادر کاهش می یابد زیرا سطح خون شما کاهش می یابد. اگر سینه های شما پر و ناراحت کننده باشد ، می توانید شیر مادر را پمپ کرده ودرون یک بطری با سرشیشه اونت صفر ریخته و از آن استفاده کنید. اما توجه به این نکته ضروری است که پمپاژ و پرتاب کردن به شما کمک نمی کند تا الکل سریعتر از بدن خارج شود.
    داروهای تفریحی: هیچ مقدار از مواد مخدر تفریحی در دوران بارداری ، شیردهی یا والدین برای آن ماده ایمن نیست یا توصیه می شود. اگر داروهای تفریحی مصرف می کنید ، نباید کودک خود را شیر دهید. مواد شیمیایی این دارو از طریق شیر مادر تردد می کند و بسته به نوع دارویی که استفاده می کنید ، می تواند برای کودک شما بسیار خطرناک یا حتی تهدید کننده زندگی باشد. اگر شما یک مصرف کننده داروی معمولی هستید ، به هیچ وجه شیر مادر را تغذیه نکنید و به دنبال کمک باشید. اگر در یک موقعیت بسیار نادر از دارو استفاده می کنید ، باید پمپ و ریخته شوید تا زمانی که دارو به طور کامل سیستم شما را ترک نکند.
    مناطق غیر بهداشتی: اگر در محیط تمیز قرار ندارید و برای تسکین درد مشاغل دردناک باید پمپ کنید ، ممکن است بخواهید آن شیر مادر را رها کنید. شیر مادر که در این شرایط جمع آوری می شود می تواند آلوده و ناامن باشد به خصوص اگر فرزند شما یک نوزاد یا یک نوزاد خردسال است.
    اسکن تیروئید: بعضی اوقات برای تشخیص پرکاری تیروئید اسکن جذب ید رادیواکتیو انجام می شود. با پزشک خود مشورت کنید تا متوجه شوید که پس از مصرف ید رادیواکتیو چه مدت باید منتظر شیردهی باشید. در حالی که شما شیر مادر را تغذیه نمی کنید ، پمپ را برای تسکین مشبک و حفظ شیر خود استفاده کنید ، اما شیر را از آن دور کنید زیرا در معرض ماده رادیواکتیوی وارد شیر مادر برای کودک بسیار خطرناک است.
    برخی از داروها: داروهای زیادی وجود دارد که می توانید در حین شیردهی از آنها بی خطر باشید ، بنابراین فقط به دلیل اینکه باید به دارو بروید لزوماً به این معنی نیست که نمی توانید فرزند خود را تغذیه کنید. با این وجود ، بسیاری از داروها نیز وجود دارند که مصرف آنها در هنگام شیردهی بی خطر نیست. اگر نیاز به داروی طولانی مدت دارید که در هنگام شیردهی از مصرف آن بی خطر باشد ، باید کودک خود را از بین ببرید. اما اگر مجبور به رفتن به داروی کوتاه مدت که با تغذیه با شیر مادر سازگار نباشد ، ممکن است تصمیم بگیرید که تا زمان تکمیل دارو ، کودک خود را موقتاً از کودک خود جدا کنید و آن را با خیال راحت از بدن خود خارج کنید. در طی مدتی که شیر مادر نیستید ، می توانید پمپ های کمکی برای کاهش سینه های مشغول و تامین شیر خود استفاده کنید. اما ، شیر شما را می توانید برای کودک خود در بطری سر شیشه اونت دو قطره ذخیره کنید ، بنابراین شما مجبور به دور ریختن آن هستید.
    ذخیره نامناسب شیر: اگر شما در حالی که از کودک خود دور هستید نیاز به پمپاژ دارید ، اما برای نگهداری صحیح از شیر مادر خود به یخچال یا کولر دسترسی ندارید ، پس شیر می تواند خراب شود. شیر مادر می تواند تقریباً 4 تا 8 ساعت در دمای اتاق بماند. شیر بیشتر در یک اتاق خنک تر به طول می انجامد و با سرعت بیشتری در یک اتاق گرم تر از بین می رود. بنابراین ، اگر می دانید که نمی توانید شیر خود را به کودک خود بدهید یا در آن بازه زمانی مناسب نگهداری کنید ، می توانید پیش بروید و آن را دور کنید.
خرید اینترنتی سرشیشه نچرال اونت
    غذاهای مشکوک: رژیم سالم تغذیه با شیر مادر ایده آل است ، اما شما می توانید تقریباً هر چیزی را در حین شیردهی بخورید و معمولاً مشکلی ایجاد نمی کند. با این حال ، غذاهای معدودی وجود دارد که شما باید آنها را محدود کرده یا از آن خودداری کنید. همچنین ، اگرچه رایج نیست ، اما برخی از غذاها می توانند باعث ایجاد حساسیت در شیر مادر شوند. اگر مقدار کافی کافئین دارید و یا چیزی را می خورید که می دانید می تواند در کودک شما واکنشی ایجاد کند ، می توانید پمپ و آبگیری کنید تا کودک در معرض این نوع از مواد تحریک کننده قرار نگیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.