اهمیت استفاده اصولی از سرشیشه های نچرال اونت

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

اهمیت استفاده اصولی از سرشیشه های نچرال اونت

نوک سینه های بطری کودک -  سرشیشه نچرال فیلیپس اونت چه اندازه ای را انتخاب کنید؟ نوک سینه های بطری شیشه ای 150 میلی لیتری19 نوک سینه های بطری کودک

- انتخاب اندازه مناسب!
انتخاب نوک سینه های بطری با اندازه مناسب برای نوزاد خوشحال و مادر و سعادت بسیار مهم است. نوزادان تا رسیدن به مرحله کودک نو پا متولد می شوند. چگونه از خوراک خود لذت ببریم!

همانطور که احتمالاً می دانید ، نوک سینه های بطری کودک در اندازه های مختلف مانند نیازهای متغیر کودک شما است. اندازه نوک پستان کوچکتر به عنوان دهان بچه ها هنوز هم بسیار ناچیز است و توانایی مکیدن وی ضعیف است. با رشد کودک ، تقاضای تغذیه وی افزایش می یابد. به همین دلیل ، آنها به نوک سینه هایی با اندازه های بزرگتر / جریان سریع تر نیاز دارند. اگر سوراخ خیلی  سرشیشه اونت بزرگ باشد ، ممکن است کودک شما نادرست بلعیده شود یا هوای زیادی را درون معده بگیرد. این ممکن است باعث سکسکه یا گاز شود و در مورد کودک کولی ، علائم کولیک را بدتر کند. از طرف دیگر ، سوراخ هایی که خیلی کوچک هستند باعث می شود که علاقه خود را از دست بدهند.

اندازه های مختلف نوشیدنی های BOTTLE BABY
نوک سینه های بطری این را در اندازه های مختلف دوست دارند انتخاب اندازه نوک سینه را می توان از طریق فرایند از بین بردن انجام داد. شما باید کودک خود را رعایت کنید تا اندازه مناسب برای آنها را انتخاب کند. اگر هنگام تغذیه لثه کودک را می بینید ، باید خیلی بزرگ باشد. اگر آنها از نوشیدن بطری می کوشند ، بسیار کم است. اندازه نوک پستان بطری مانند سه نوع مختلف است: کند ، متوسط ​​و سریع. Cherub Baby انواع مختلف نوک سینه را برای همه نوزادان در دسترس قرار می دهد:

• آهسته - مسابقات کودک آهسته و باریک گردن
• کودک - گردن متوسط
• غذای کودک سریع - گردن سریع
اگر در حال خرید نوک سینه بطری کودک هستید ، بهتر است این موارد را در خاطر داشته باشید:

فقط یک یا دو نوع از آن را خریداری کنید زیرا ممکن است کودک شما به سرعت از آن بزرگتر شود. حتی ممکن است اصلاً آن را دوست نداشته باشند.
یک ماده بدون بیس فنول (BPA) مانند سیلیکون را انتخاب کنید.
نوک سینه ها را انتخاب کنید که از اندازه استاندارد باشند - به این ترتیب آنها می توانند بطری های استاندارد گردن معمولی با نام تجاری بزرگ را جای دهند. اگر قصد تغذیه از بطری های گسترده گردن را دارید می توانید نوک سینه های گردن را انتخاب کنید. نوک سینه ها باید قابل تعویض باشند و تمام بطری ها را مانند تخته های کودک Cherub متناسب کنید.
بنابراین حتما برخی از زیباترین غذاهای دنیا را بخرید. طراحی پریستالتیک Cherub Baby با توجه به این موضوع از لحاظ ارگونومیک طراحی شده است.
در آخر اطمینان حاصل کنید که نوک سینه ها را قبل از استفاده به طور صحیح استریل کرده اید. برای استریل کردن آسان می توانید از استریلیزر بطری مایکروویو Natristeam استفاده کنید.
از هر نوع بطری که تصمیم به استفاده دارید ، باید علائم سایش و پارگی آنها را به صورت دوره ای بررسی کنید. هرگونه تغییر رنگ یا نازک شدن ، نیاز به نوک پستان جدید را نشان می دهد. همیشه باید آنها را در شرایط جدید نگه دارید.

در پایان ، با این حال ، ما فقط می توانیم از نوک پستان استفاده کنیم. تصمیم نهایی هنوز هم در دست کودک شما - یا دهان برای آن ماده است.
10 نکته در مورد بطری برای والدین
در نظر بگیرید - چگونه شیردهی با تغذیه جایگزین می شود ، بنابراین ممکن است نیاز به پمپ بیشتر باشد. نوزادان نیازی به آب ، آب میوه یا چای ندارند - بنابراین به شیر مادر یا فرمول بچسبید. اگر قصد دارید از یک شیر مادر و فرمول برای یک  قیمت سرشیشه اونت تغذیه منفرد استفاده کنید ، متخصصان توصیه می کنند که آنها را در یک بطری ترکیب نکنید. ابتدا شیر مادر بیان شده و سپس فرمول را تغذیه کنید.

شما می توانید بدون توجه به روش تغذیه با کودک خود پیوند برقرار کنید
هنگامی که بطری در حال تغذیه یک نوزاد هستید ، آرامش داشته باشید و خود را راحت کنید - تغذیه ممکن است آرام ترین اوقات روز با نوزاد شما باشد. سلامت روان کودک و تمرکز روی کودک شما. شما می توانید با هم نوازش کنید ، حتی پوست به پوست. می توانید با کودک خود صحبت کنید ، به چشمان او زل بزنید ، با او چرت بزنید و فقط از وقت خود در کنار هم لذت ببرید. هنگام تغذیه ، کودک شما از جابجایی طرفین به سمت تغذیه سود خواهد برد. هرگز یک بطری را برای تغذیه قلم ندهید.

انتخاب نوک پستان بطری ممکن است تغییری ایجاد کند
نوک سینه های بطری مانند میزان جریان مختلف - جریان آهسته ، preemie ، اندازه 1 ، اندازه 2 ، و غیره. گردش کند یک مارک ممکن است متفاوت از نوع دیگر باشد. آنها مانند هر شکل دیگری هستند. دشوار است بدانید که کدام یک برای کودک شما بهتر خواهد بود ، بنابراین ممکن است شما یک آزمایش و خطا داشته باشید. اگر برای تغذیه کودک به زمان نیاز دارید ، ممکن است نیاز به نوک پستان کندتر باشد. اگر مدت زمان زیادی بیش از حد طول بکشد یا به نظر می رسد ناامید و سخت در حال مکیدن است ، ممکن است شما نیاز به یک جریان سریعتر داشته باشید اگر بین شیردهی و تغذیه بطری در حال برگشت و عقب هستید ، ممکن است بخواهید از نوک سینه آهسته استفاده کنید.

بیش از حد تغذیه نکنید
نوزادان باید روزانه حدود 2 ½ اونس شیر مادر یا فرمول پوند وزن بدن مصرف کنند - این به طور متوسط ​​روزانه 24-32 اونس است. هرچه کودک شما بزرگتر می شود ، مقدار آن به همان اندازه باقی می ماند ، اما ممکن است کمتر اوقات بخورد. بنابراین ، یک نوزاد 8 پوندی که روزانه 10 بار در حال تغذیه است ، در هر تغذیه حدود 2 اونس نیاز دارد. اما یک کودک 6 ماهه 20 پوندی که 8 بار در روز غذا می خورد ممکن است در هر خوراک به 6 اونس نیاز داشته باشد. اینها فقط ویژگی های جدیدی هستند - ممکن است کودک شما نیاز داشته باشد و می تواند میزان مصرف غذاهای مختلف در طول روز را تغییر دهد. از این گذشته ، ما برای یک وعده غذایی گرسنه هستیم و گاهی اوقات فقط یک میان وعده می خواهیم. می توانم نوک پستان بطری را از دهانش بیرون برم ، سرش را برگردانم یا بخوابم. اگر او بعد از خالی شدن بطری هنوز گرسنه است ، می توانید کمی بیشتر پیشنهاد دهید تا ببینید او می خواهد غذا بخورد یا نه. از میزان بدست آوردن کودک خود پیگیری کنید - پزشک کودک احتمالاً می خواهد در معاینات معاینه را بداند.
نشانه های کودک خود را تماشا کنید
اگر وقتی کودک کامل است ، کودک خود را تماشا می کنید ، می توانید هنگام گرسنگی او را تماشا کنید. او به جای تکیه به ساعت ، آماده تغذیه بطری دیگری است. ممکن است درست هنگامی که او از چرت زدن بیدار می شود یا وقتی شروع به کوزه زدن می کند ، لب های خود را ببندید یا دست های خود را مک کنید. هرگز نوک پستان را به دهان کودک وارد نکنید. در عوض ، لبهای خود را ببندید و به او اجازه دهید سرشیشه ضد نفخ اونت  تا روی نوک پستان بطری بچسبد. به کودک خود اجازه دهید اغلب هنگام تغذیه بطری مکث کند. شما باید استراحت بیشتری انجام دهید.

برخی مواضع بهتر از دیگران است
شما می خواهید به جای صاف بودن کودک خود را در یک زاویه نگه دارید و این می تواند باعث بلع هوا بیش از حد شود. سر و گردن شما به راحتی تراز شده است. با بزرگتر شدن کودک (و سنگین تر شدن) ، ممکن است متوجه شوید که باید از بازوی خود پشتیبانی کنید. شما می توانید کودک خود را به سمت شما گره بزنید (به جای اینکه او را به سمت بیرون و از شما دور کند). این به شما کمک می کند تا نشانه های او را راحت تر ببینید. بطری را پر از شیر مادر یا فرمول نگه دارید ، اما سعی کنید سطح آن را حفظ کنید.

ایمنی مهم است
اگر از فرمول استفاده می کنید ، دستورالعمل های جوشاندن آب را دنبال کنید و هر بار فرمول را اندازه بگیرید. شما باید یک بطری از آن درست کنید ، باید یک بطری از آن درست کنید. در صورت استفاده از شیر مادر بیان ، دستورالعملهای ضدعفونی کننده بطری و نوک سینه را دنبال کنید. همیشه دست های خود را قبل از پمپاژ یا آماده سازی بطری بشویید. اگر کودک شما تمام بطری را تمام نکرده است ، شما قادر خواهید بود کودک کودک را مریض کنید.
ممکن است گرم شدن لازم نباشد
بعضی از نوزادان یک بطری شیر مادر یا فرمول را در دمای اتاق یا حتی سرد می پذیرند. آیا می خواهید یک بطری را گرم کنید ، می توانید آن را در زیر آب جاری یا در یک کاسه آب گرم انجام دهید. من می توانم باعث سوختگی و لکه های گرمائی شوم که می تواند کوچک شما را بسوزاند. همیشه قبل از تغذیه دما را آزمایش کنید.

قطعات را با گذشت زمان تعویض کنید
هر چند وقت یکبار مطمئن شوید که قسمت های بطری های شما هنوز در وضعیت خوبی قرار دارند. عقیم سازی مکرر می تواند باعث ایجاد تغییر در سوراخ های نوک پستان شود ، ممکن است کودک با شروع مسواک زدن شروع به گاز گرفتن نوک سرشیشه ارتودنسی اونت  پستان کند ، یا ممکن است کودک شما فقط نیاز به حرکت سریعتر داشته باشد.

بچه ها ترجیحات دارند
انتخاب بطری مناسب با انتخاب موجود در بازار می تواند یک چالش باشد. و بطری که توسط دوستان یا یکی از آنها که بهترین را دوست دارید توصیه می شود ممکن است انتخاب کودک شما نباشد! دو بطری مختلف روی دست خود بگذارید و بگذارید کودک شما تصمیم بگیرد. شما می خواهید مواردی مانند سهولت در نظافت و تعویض قطعات را در نظر بگیرید (آیا بطری کیف های ویژه ای را که لازم است برای تهیه انبار داشته باشید در اختیار شما قرار می دهد). این راهنما ممکن است در تحقیقات شما در مورد بطری ها مفید باشد. اما در نهایت کودک به شما این امکان را می دهد سرشیشه های صفر ماه و چهار سوراخ اونت که دوست داشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.