نحوه تهیه آماده سازی تغذیه کودک - سرشیشه اونت

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

نحوه تهیه آماده سازی تغذیه کودک - سرشیشه اونت

بسیاری از والدین فرمول آماده تغذیه را برای نوزادان خود انتخاب می کنند. ساده ترین فرمول برای ساخت در نظر گرفته می شود زیرا نیازی به آماده سازی یا اختلاط زیادی ندارد. می توان آن را در دمای اتاق سرو کرد یا کمی گرم کرد. قبل از تهیه بطری با سرشیشه اونت ، از فرمول مناسب اطمینان حاصل کنید. نوزادان به فرمول شیرخوار نیاز دارند ، نه نسخه کودک نو پا. همچنین نوع فرمول موجود در انواع آماده خوراکی ، غلیظ و پودری را بررسی کنید.

پس از تشخیص اینکه فرمول و منابع مناسب خود را دارید ، زمان آن رسیده است که بطری کودک را تهیه کنید.
1
دستورالعمل فرمول آماده تغذیه را بخوانید
عزیزم بطری بچه را تغذیه می کند
عکس © Westend61 / گتی ایماژ

بسیاری از انواع فرمول های کودک به طور یکسان به نظر می رسند. حتماً دستورالعمل ها را قبل از مخلوط کردن بطری کودک خود بخوانید. فرمول آماده خوراک باید دارای برچسب باشد: آب اضافه نکنید

اضافه کردن آب به این فرمول می تواند منجر به سوء تغذیه در کودک شما شود. فرمول آماده خوراک از قبل مقدار مناسبی از آب را در آن دارد.

افزودن بیشتر باعث رقیق شدن آن می شود و باعث می شود مواد مغذی کمتری متراکم شوند. اکثر فرمول های آماده خوراک بسیار ساده هستند و دستورالعمل های اصلی زیر را دنبال می کنند. قبل از شروع کار تولید کننده را روی ظرف مطالعه کنید.
2
لوازم خود را جمع کنید

برای فرمول شیرخوارهای آماده ، شما نیاز به جمع آوری وسایل زیر دارید:

    فرمول آماده خوراک ، چه در یک قوطی یا بطری پلاستیکی با سرشیشه سه قطره اونت
    یک بطری کودک تمیز با اندازه گیری در کنار
    یقه بطری و نوک پستان تمیز
    درب بطری با نوک مثلثی (در صورت استفاده از فرمول کنسرو)

همچنین ممکن است شما آرزو داشته باشید که یک دستمال کودک یا پارچه لاله دار تهیه کنید. این هم برای هنگام تغذیه و هم بعد از تغذیه هنگام دفن شدن کودک است. برخی از نوزادان همچنین هنگام تغذیه ، فرمول را از دهان خود بیرون می آورند و یا از بین می برند. کتابخانه به تمیز نگه داشتن شما و کودک کمک می کند.
3
یک بطری درست کنید

قبل از تهیه بطری ، دست های خود را مانند دلخواه برای تهیه هر نوع مواد غذایی بشویید.

اگر از فرمول کنسرو استفاده می کنید ، درب قوطی خود را بگیرید و سوراخی در یک طرف بالای فرمول قوطی بزنید. سوراخ اضافی را مستقیماً از سوراخ اول بکشید. این به شما امکان می دهد هنگام ریختن جریان بهتری داشته باشد.

در صورت استفاده از فرمول بطری ، درب آن را شسته و در صورت وجود مهر را باز کنید. در صورت استفاده از بطری که قبلاً باز شده است ، مطمئن شوید که بیش از 48 ساعت باز نشده است و به درستی ذخیره شده است.

تعیین کنید چه مقدار فرمول کودک شما در این تغذیه احتیاج دارد و دقیقاً آن مقدار را در بطری کودک بریزید.

بیش از آنچه نیاز دارید بریزید زیرا بعداً امکان ذخیره وجود ندارد.
4
بطری های کودک گرم با احتیاط

اگر فرمول کودک را که در یخچال ذخیره شده است تغذیه می کنید ، احتمالاً نیاز به گرم کردن آن دارید. اکثر نوزادان با فرمول سرما نخورند ، اگرچه انجام این کار بی خطر است.

هرگز یک بطری کودک را در مایکروویو قرار ندهید تا گرم شود. در عوض ، بطری را درون یک کاسه آب گرم قرار دهید. یک ظرف نگهدارنده مواد غذایی پلاستیکی 2 فنجان اندازه مناسبی برای بطری های کودک است.

اگر دسترسی کافی به آب گرم ندارید ، می توانید ظرف 30 ثانیه یک کاسه آب را در مایکروویو قرار دهید ، سپس بطری کودک را درون آن قرار دهید تا تا دمای اتاق گرم شود. نباید بیش از 5 دقیقه طول بکشد و بطری را بیش از 15 دقیقه در آب نگذارید ، زیرا گرما ممکن است فرمول را تخریب کند.

برخی والدین ترجیح می دهند از بخاری های بطری استفاده کنند ، زیرا سریع و آسان برای استفاده هستند ، مخصوصاً برای غذاهای میان شب.

بخاری ها برای ایجاد بخار به طور معمول به کمی آب نیاز دارند که بیش از دستگاه گرمایش است. بطری کودک در یک سبد بالاتر از منبع گرما قرار دارد تا از گرم شدن آن جلوگیری کند.

یکی از بطری ها سرشیشه نیم قطره اونت گرم است ، آن را خوب تکان دهید و دما را بررسی کنید. یک راه آسان برای انجام این کار این است که کمی روی قسمت داخلی مچ دست خود را شانه بزنید. اگر خیلی گرم است ، قبل از آزمایش دوباره بگذارید کمی خنک شود.

با رسیدن فرمول به دمای مناسب - نه خیلی گرم و نه خیلی سرد - می توانید بطری را به کودک خود بدهید.
10 بهترین بطری بطری سال 2019
5
باقیمانده فروشگاه را به درستی ذخیره کنید

اگر بعد از ریختن بطری کودک ، فرمول باقی مانده فرمول در قوطی یا ظرف اصلی وجود داشته باشد ، باید در یخچال نگهداری شود. 48 ساعت در یخچال ماندگار خواهد شد.

در صورت استفاده از قوطی ، قسمت بالای آن را با بسته بندی پلاستیکی و یک باند لاستیکی یا با یک درب مخصوص که برای پوشاندن قوطی ساخته شده است پوشانده و موجب حفظ شادابی شود.
قیمت سرشیشه اونت
بعضی از ظروف فرمول آماده برای خوراک ، خوراکهای واحدی محسوب می شوند که معمولاً 8 اونس است. اگر کودک شما کمتر از این مشروب می خورد ، پس مانده ها را به درستی ذخیره کنید.

فرمول باقی مانده را از بطری که کودک شما از آن نوشیده است ، ذخیره نکنید. پس از شروع بطری ، به مدت 1 ساعت در دمای اتاق خوب است ، پس باید آنرا دور ریخت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.