تفاوت های خرید سرشیشه اونت نچرال در ایران و یا خارج از کشور

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

تفاوت های خرید سرشیشه اونت نچرال در ایران و یا خارج از کشور

بطری تغذیه سوالات متداول سرشیشه اونت  در مورد شیر مادر تغذیه بطری ، بازگشت به محل کار آیا می دانید مشاوران شیردهی نه تنها به تغذیه با شیر مادر کمک می کنند بلکه می توانند به تغذیه بطری نیز کمک کنند؟ درست است! ما در اینجا هستیم تا در مورد همه جوانب تغذیه (معرفی مواد جامد) نیز راهنمایی کنیم و از بطری ها و نحوه تعادل آنها با شیردهی اطلاع داشته باشیم. طرز تهیه یک بطری شیر نحوه تهیه بطری شیر چگونه بطری شیر تهیه کنیم سوالات متداول می دانم ، اینجا بروید ... ..


بهترین زمان معرفی بطری کی است؟
در حالت ایده آل ، بهترین زمان برای معرفی بطری بعد از تسلط کودک در هنر شیردهی است. پنجره ای از فرصت وجود دارد که کودک شما بین 3-6 هفته باشد ، در حالی که هنوز یک رفلکس مکیدن ذاتی دارد و تمایل بیشتری برای امتحان کردن یک بطری دارد. هنگامی که نوزادان 10-12 هفته به طول می انجامند ، آن رفلکس مکیدن ذاتی از بین می رود (یا یکپارچه می شود) که می تواند معرفی یک بطری در این زمان دشوارتر شود.

بعضی اوقات بطری ها زودتر از 3 هفته معرفی می شوند ، دو تا کودک که به خوبی شیر نمی خورند یا نوزاد به خوبی وزن نمی کند. این بدان معنی نیست که سفر شیردهی شما خرابکاری شده است! این ممکن است شیردهی را کمی چالش برانگیزتر کند ، زیرا بطری ها خیلی راحت تر از شیر دادن به پستان تغذیه می شوند ، اما احتمالاً شما این بطری را زودتر از 3 هفته معرفی کرده اید ، زیرا از آنجا که با مشکلات شیردهی مواجه بوده اید ، درست است؟ می دانم ، مطمئناً با IBCLC برای رفع مشکلات موجود در تغذیه با شیر مادر ، ملاقات کنید ، اما لطفاً بدانید که تمام شیر مادرها-امید فقط از بین نمی رود زیرا شما قبل از 3 هفته یک بطری را به نوزاد خود پیشنهاد داده اید.
چگونه باید نوک پستان بطری و بطری را انتخاب کنم؟
بسیاری از بطری های موجود در آنجا می گویند که آنها "شبیه به سینه" هستند. از بازاریابی آنها گول نخورید. به راستی هیچ بطری شبیه پستان نیست. اگر شما توجه نکرده اید ، نوک سینه های انسان به لحاظ شکل و اندازه متفاوت  سرشیشه فیلیپس اونت هستند و هیچ نوک سینه بطری مانند محوطه خانم کشیده نیست و مانند نوک سینه زن هنگام شیر دادن به نوزاد منبسط می شود. من شروع به انتخاب بطری می کنم که به کودک شما کمک می کند تا یک چفت گسترده داشته باشد و گردش آهسته آن مارک را انتخاب کند.


آیا همه نوک سینه ها با سرعت کم یکسان هستند؟
نه! هر مارک بطری نوک سینه جریان آرام خود را دارد ، اما برخی از نوک سینه های جریان آهسته واقعاً کند هستند و بعضی از آنها واقعا سریع جریان دارند. شما می خواهید ببینید کودک شما نسبت به شما چه واکنشی نشان می دهد. PS. آن دسته از نوک سینه های بطری که در NICU یا کف پس از زایمان آورده شده اند ، جریان آهسته ای ندارند ، حتی اگر آنها می گویند که هستند. آنها واقعاً سریع هستند ، 2oz در 5 دقیقه ، که خیلی زیاد است و خیلی سریع.


چگونه می توانم بدانم که آیا بطری خیلی سریع یا خیلی آهسته برای کودک من است؟
اگر بطری برای کودک شما خیلی سریع باشد ، او وحشت به نظر می رسد! اشکالات چشم بیرون زد. دست ها پاشید. او / او ممکن است شیر ​​را از لبه های دهان خود خفه کند یا بیرون بکشد. او / او ممکن است بعد از اتمام بطری بسیار گسیخته شود. اگر این اتفاق بیفتد ، یا می خواهید جریان کمتری را برای یک بطری امتحان کنید یا یک مارک بطری کاملا متفاوت را امتحان کنید.

بطری خیلی آهسته خواهد بود ، کودک شما وقتی تغذیه می کرد ، واقعاً ناامید می شوید و بیش از 30 دقیقه طول می کشد تا بطری تمام شود ... خیلی طولانی!

تغذیه بطری برای چند هفته اول تا ماهها باید حدود 15-20 دقیقه طول بکشد. پس از برقراری شیر مادر و تغذیه بهتر شیر مادر ، تغذیه سریعتر از 15 دقیقه ممکن است.

تغذیه بطری قدم در چه مواردی است و چرا اهمیت دارد؟
تغذیه بطری قدم به قدم ، یا تغذیه بطری با هدایت کودک ، کودک را تغذیه می کند این  قیمت سرشیشه اونت بدان معناست که وقتی کودک شما مک می کند ، او غذا می گیرد. هنگام مکث ، هیچ غذایی از بطری رها نمی شود. کودک شما در حالت ایستاده قرار گرفته و بطری به صورت افقی نگه داشته می شود. این چند هفته اول تغذیه است زیرا می خواهیم آرامش سینه برقرار شود. ما نمی خواهیم خیلی راحت تر از شیر دادن به شیرخوار خود تغذیه شود. همچنین ، تغذیه بطری با هدایت کودک نیز کودک شما را از پرخوری باز می دارد. این همه چیز در مورد تغذیه بطری Paced (Baby-Led) است. با همه کسانی که کودک شما را تغذیه می کنند به اشتراک بگذارید!

اگر من در حال شیردهی هستم ، آیا من می توانم یک بطری نیز عرضه کنم؟
بله! اگر شریک زندگی یا همسر دارید که می تواند بطری را هنگام پمپ کردن به شما پیشنهاد دهد ، از این موضوع استفاده کنید! این فقط یک کار کمتر است که شما باید انجام دهید! اما اگر می خواهید جلسه تغذیه کودک خود را تغذیه کنید ، باید بتوانید به او در تغذیه بطری کمک کنید.

چه زمانی باید بطری را به اندازه بعدی تغییر دهم؟
احتمالاً هرگز! واقعا! مطمئناً ، شما می خواهید بطری را هر چند ماه یکبار از نو و تازه جایگزین کنید ، اما تا زمانی که کودک شما از جریان و میزان طبیعی زمان خود راضی است (به یاد داشته باشید .... جایی بین 10-20 دقیقه ، بسته به سن او ، هیچ دلیلی برای بالا رفتن از سطح وجود ندارد. می توانید تمام سال اول را با نوک پستان 0-3 ماه بچسبانید. اساساً ، اگر کودک شما از جریان راضی است ، با آن بچسبید!


چه مقدار شیر را باید در هر بطری بگذارم؟
یک روش برای فهمیدن یک جلسه شیردهی. این مقدار بسیار خوبی برای ترک در بطری است. در غیر این صورت ، بیشتر نوزادان در 3-6 هفته اول در هر بطری حدود 2-3oz مصرف می کنند. به طور کلی نوزادان بالای 10 پوند نیاز به یک ساعت دارند. این کمی با افزایش وزن شما افزایش می یابد. نوزادان بالای 13 پوند به مدت 24 ساعت به 30-32oz نیاز دارند ، بنابراین آن را براساس تعداد غذاهای روز خود تقسیم کنید.
اگر به سر کار برگردم ، چند بار باید بطری را با کودک خود تمرین کنم؟
در حالت ایده آل ، شما این بطری را تا زمانی که کودک شما 6 هفته است ، معرفی می کنید. سپس ، بطری را چند بار در هفته ، فقط برای ادامه تمرین ، پیشنهاد دهید ، بنابراین وقتی کار را پیدا کردید.


اگر کودک من بطری نگیرد ، چه می شود؟
ابتدا مقاله ما را بررسی کنید: راهنما! کودک من یک بطری نخواهد گرفت. فقط حدود 1 هفته به این ترفندها بدهید! اگر می خواهید یک کودک در اتاق خود داشته باشید ، وقت آن است که با یک IBCLC ملاقات کنید تا دریابید که چرا عزیزم شیرین شما از بطری خودداری می کند. امتناع بطری می تواند به دلایل مختلف اتفاق بیفتد: کودک بطری خاصی را دوست ندارد ، کودک دارای کام زیاد است ، سرشیشه نچرال اونت  کودک دارای کراوات زبان و غیره است. دست از تلاش بکشید و به ما کمک کنیم تا این موضوع را تشخیص دهیم!

می دانم چه سؤال دیگری درباره تغذیه بطری دارید؟ آنها را در اینجا به اشتراک بگذارید و ما آنها را به این مقاله اضافه خواهیم کرد!
ژورنال FYEDING MY BREAST MY + بهترین بطری های بابی
31 ژانویه 2019 توسط MADISON89MILLER 6 نظرات

وای خیلی وقت دیگه هیچ صحبتی در اینجا روی وبلاگ نیست. از آخرین پست من برای همیشه گذشته است داشتن یک کودک سعی کرده است تعادل بین کار و نوزاد پیدا کند ، اما ما به آنجا می رویم. مادر شدن تاکنون واقعاً یک سفر شگفت انگیز بوده است. من کاملاً عاشق رایل ری هستم و خیلی خوش شانس هستم که مادر او هستم. او اکنون 3 1/2 ماه سن دارد (وای زمان پرواز) و این چند سرشیشه اونت  ماه گذشته روتین ها ، وسایل کودک ، غذاهای خوراکی و غیره. امروز صبح من به دنبال یک پست وبلاگ در بطری ها بودم زیرا خیلی تلاش کردم و برخی از موارد مورد علاقه ام را بدست آوردم. امیدوارم که این امر به مادران جدید زیادی در پس انداز پول در بطری ها کمک کند.

خوب ، بنابراین ابتدا اجازه می دهیم با تغذیه شروع کنیم. اگر من شیرم می خورم چرا به بطری نیاز دارم؟ بسیاری از مادران بار اول این سؤال را می کنند. یک چیز قبل از 6 ماه اول گفتن به خودم گفتم ، اما اگر مشکل داریم و نتیجه نمی گیریم اشکالی ندارد. بسیاری از افراد هنگامی که بله شیر مادر با مواد مغذی و آنتی بادی های شگفت انگیز پر شده است ، ننگ را بر روی فرمول قرار می دهند ، اما اگر مادر قادر به تولید نباشد ، کودک دارای کراوات لب و کراوات زبان است ، و بنابراین باید بدانید که فرمول بد نیست. من تا 6 هفته فقط به عنوان کودک از شیر مادر تغذیه می شدم و فرمول به من داده شد. به من نگاه کن ، من کاملاً خوب و سالم معلوم شد.

من هنگام تولد یک کراوات زبانی به دنیا آمدم. من آن را فوراً قطع کردم زیرا در تجربه من سخنرانی من را تحت تأثیر قرار داد ، زیرا تا بزرگتر شدنم قطع نمی شد و سعی کردم یاد بگیرم چگونه صحبت کنم. من می خواستم از وضعیت او با ری جلوگیری کنم زیرا وقتی بزرگتر می شوید این روند بیشتر از زمانی که کودک هستید ، گسترده تر است. فقط مطمئن شوید که زبان شما خیلی محکم نیست شما سرشیشه صفر ماه اونت  می دانید چه چیزی برای کودک شما مناسب است.

به هر حال اکنون که من شما را درگیر داستان ما کردم. من اکنون یک پرستار در زمینه غذا هستم. من در حال حاضر نیاز دارم پمپ می کنم اما نه همیشه. من بیشتر به این موضوع می پردازم که در پست / ویدیوی وبلاگ بعدی. از آنجا که من عمدتا تغذیه می شدم من الان بطری مورد علاقه خود را برای او پیدا کرده ام.
ابتدا اجازه می دهیم در مورد جریان صحبت کنیم. هر بطری نوک سینه های جریان مختلفی دارد. من فقط بطری های بزرگ را دیده ام ، بنابراین لازم نیست که آنها بعداً بزرگتر شوند ، وقتی بیشتر می نوشند. من به شدت به شما توصیه می کنم در برابر این موضوع از آنجا که بطری های بزرگتر دارای نوک سینه های سریعتر هستند. آنها چه هستند Ryleigh اکنون دارای یک مکنده قوی و پرستار است ، بنابراین ما از نوک سینه های کندتر استفاده می کنیم.

نکته صرفه جویی در هزینه: بطری های بزرگ و نوک سینه های کند را به طور جداگانه خریداری کنید. فقط بطری بزرگ را خاموش کنید و خوب است که بروید.

ای کاش قبل از این که این حرف را بزنم فکر می کردم. مارک ها نوک سینه های بطری خود را بصورت جداگانه می فروشند زیرا خوب است هر 3 ماه یکبار نوک سینه خود را طبق شرکت ها عوض کنید.


اکنون اجازه می دهیم که در نهایت به انواع بطری های مورد علاقه من بپردازم! من بسیاری از دکتر را امتحان کرده ام. قهوه ای ، Tommee tippee ، avent ، و Como tomo. من عاشق بطری های ضد تنگی tommee tippee بود اما با خوردن مکیدن او در حدود 3 ماه قوی تر شد و شروع به فرو ریختن نوک سینه به راحتی کرد. آنها قسمتهای زیادی برای تمیز کردن درست مانند دکتر بودند. قهوه! این یک دردسر هم شد. سرشیشه جریان متغیر اونت  این تحقیق نشان داد که بطری های طنز و دیافراگم دارای دریچه های هوا در نوک سینه ها هستند بنابراین به جلوگیری از کولیک کمک می کند و همچنین تمام قسمت های اضافی آن را تمیز نمی کند! تسبیح!

بطری های مورد علاقه من از همه بطری های Avent هستند.

دلیل:

آنها فوق العاده سریع و آسان برای تمیز کردن هستند.
نوک سینه ها فرو نمی روند.
آنها شماره سیاه دارند ، بنابراین می توانید اونس ها را به راحتی مشاهده کنید.
آنها پیچ خوردن کودک شما روی دست شما بسیار آسان است!
من بطری های کومو تامو را نیز دوست دارم ، اما طرف آنها به سختی قابل مشاهده است. رایلی را دوست دارم و احساس آن را دوست دارم.

در کل ، بهترین توصیه من بطری های آهسته برای آنها است. فقط به یاد داشته باشید که همه نوزادان متفاوت هستند. برخی از نوزادان ممکن است عاشق دیگران باشند. من بهترین کار خود را برای شروع و چگونگی تهیه و رفتن از آنجا می دانم. امیدوارم این پست وبلاگ به شما کمک کند. در زیر نظر دهید بطری های مورد علاقه شما چیست و چرا!
100٪ روی بطری های Avent! هر دو اندازه داریم اما پسرم هرگز مشکلی با آنها نداشته است.
دیگران که ما استفاده می کردیم دکتر قهوه ای با همان استدلال بود. در مرحله تازه متولد شده  سرشیشه ارتودنسی اونت ، پسرم از MAM استفاده کرد که محصول خوبی بود اما مونتاژ آزار دهنده بود.

پاسخ
ورونیکا می گوید

31 ژانویه 2019 ساعت 11:11 PM

کودک من عاشق بطری های دیوانه است. اما من نوک پستان تازه متولد شده را به جای آن که همراهش بود قرار دادم. من بطری های دیگری نیز دارم اما از آنجا که آنها بزرگ هستند و هنوز هم فقط 3oz در هر نوشیدنی می نوشند فرصتی برای امتحان کردن آنها داشتم. اما من ممکن است در نهایت خرید اندازه بزرگتر از داشتن او را دوست دارد که یکی.

پاسخ
سمبل امیر می گوید

1 فوریه ، 2019 در 12:43 AM

بله شما دوباره اینجا دختر هستید. تازه روز من را رقم زد. post پست کامل برای مادران و مادران

پاسخ
یدیرا می گوید

1 فوریه ، 2019 در 4:01 AM

Avent نیز مورد علاقه من است! بطری های مقرون به صرفه هستند و امروزه بسیار گران قیمت هستند! پسرم و حالا با دخترم هر وقت پمپ می کنم.

پاسخ
میگان می گوید

1 فوریه ، 2019 در 9:26 AM

عاشق بطری های Avent باشید. ما از همان بطری به سبک طبیعی استفاده می کنیم اما در شیشه! پسرم فقط 2 ماه تمام کرده است و ما از نوک پستان سطح 2 استفاده می کنیم. او از سطح 1 سویا گرفته می شود. وی هرگز با این بطری ها  سرشیشه اونت درمان نشده است زیرا هوا به خوبی توزیع می شود.

پاسخ
BJ5KIDS LLC می گوید

11 اکتبر 2019 در 3:58 PM

آیا می خواهید بهترین بازار و تخفیف ها را در بازار کودک و نوزاد پیدا کنید؟
لطفا به bj5kids.com بپیوندید و شروع به خرید کنید!

مایل به یافتن بهترین معاملات و تخفیف ها در بازار بچه ها هستید
بازار؟ لطفا به bj5kids.com بپیوندید و شروع به خرید کنید!
بطری و نوک سینه های کودک: راهنمای خرید نهایی
این که آیا در مورد خوراک بطری از روز اول ، خوراک ترکیبی یا در نهایت صحبت کردن صحبت خواهیم کرد لوازم بطری و بطری لوازم جانبی کاملی در ثبت نام کودک ایجاد می کنند ، اما مهم است که والدین جدید قبل از انتخاب بطری خود تحقیقات کمی انجام دهند.

برای چند نوع بطری ثبت نام کنید
ممکن است متوجه شوید که رجیستری شما ممکن است در دراز مدت برای شما ارزشمند باشد. در حالی که والدین ممکن است انتظار نداشته باشند که هفت پوند شادی خود را با طعم و عقاید تصفیه شده متولد شود ، نوزادان به طرز چشمگیری انتخاب می شوند. سازندگان بطری تمام تلاش خود را برای تولید محصولات باکیفیت و با حداقل سلیقه ها و شکل های خاموش انجام می دهند اما والدین به رحمت یک کودک ساعتی که گرسنه و سردرگم است ، خواهند بود. CDC مشاهده می کند:

اگر می خواهید کودک خود را تغذیه کنید ، او باید یاد بگیرد که چگونه از یک بطری بنوشید. عادت می کند مدتی طول بکشد. تغذیه اساسی به نظر می رسد ، اما برای فردی که تازه کار است ساده نیست. - CDC
نوزادان به طور معمول هر دو تا سه ساعت غذا می خورند. بنابراین ، بدون هیچ والدینی جدید نیاز به یک مجموعه کامل دارد. به طور متوسط ​​، والدین جدید با توجه به کودک چهار بطری نیاز دارند ، بطور اختصاصی بطری تغذیه می شوند و هم بطری و هم شیر مادر تغذیه می کنند. سرمایه گذاری در مورد خطرات اولیه اولیه ، باعث می شود کودک دلپذیر بطری های منتخب را انتخاب نکند و به یک مجموعه کاملاً جدید نیاز داشته باشد. بنابراین ، والدین باید تا چند سبک بطری انتخابی را تنگتر و ثبت کنند تا اینکه ترجیحات کودک را بدانند. بطری های کودک ، بطری های کودک AVENT ، بطری های کودک دکتر براون و / یا بطری های MAM کودک ، که همه در لیست بهترین بطری های کودک ما قرار دارند.
انتخاب بهترین مواد بطری کودک
پلاستیک
جوانب مثبت: بطری های پلاستیکی سبک و مطمئناً مقرون به صرفه ترین انتخاب هستند. گزینه های مختلف بطری پلاستیکی در دسترس است. آنها به راحتی قابل تمیز کردن و شکستن بطری های شیشه ای کودک هستند.
منفی: آکادمی اطفال آمریکا نگرانی های زیادی در مورد ایمنی در مورد مواد شیمیایی مضر موجود در پلاستیک خاص دارد. بیس فنول A (BPA) برای سخت شدن و محافظت از پلاستیک های پلی کربنات استفاده می شود. با این وجود نگرانی هایی درمورد تأثیرات مضر احتمالی BPA بر انسان ، به ویژه در نوزادان و کودکان وجود دارد. مطالعات حیوانی تأثیراتی بر عملکرد غدد درون ریز در حیوانات مرتبط با قرار گرفتن در معرض BPA نشان داده است.
برای جلوگیری از پلاستیک و آنهایی که دارای نماد بازیافت 7 و حروف "PC" هستید ، در عوض ، پلاستیک های مات با شماره های بازیافت 2 یا 5 را جستجو کنید.
بطری های پلی کربنات ، مایکروویو یا ماشین را شسته نکنید.
سیلیکون
جوانب مثبت: بطری های سیلیکونی نرم و سبک هستند ، اما برخلاف بطری های پلاستیکی ، گزینه های سیلیکون بدون BPA هستند. بطری های سیلیکونی طی چند سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است ، بنابراین در دسترس بودن رواج بیشتری پیدا می کند. مثال خوب بطری های کودک Comotomo قابل انعطاف ، در صدر بهترین بررسی های بطری های کودک است.
منفی: بطری های سیلیکونی اغلب گران تر هستند و به صورت بطری های پلاستیکی در سرشیشه ضد نفخ اونت  دسترس هستند.
شیشه
جوانب مثبت: بطری های شیشه ای سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرند ، و والدین در جستجوی گزینه های رایگان BPA ، محبوبیت خود را از سر گرفته اند. لیست ما از بهترین بطری های شیشه ای کودک را بررسی کنید.
منفی: بطری های شیشه ای گرانتر از گزینه های پلاستیکی هستند. شیشه قابل شکست است ، بنابراین نگرانی های جدی در مورد ترک خوردگی و خرد شدن وجود دارد. آستینهای سیلیکونی (به عنوان یک خرید اضافی) برای کمک به کاهش خطر شکستگی در دسترس هستند و بسیاری از بطری های محبوب کودک بسیار قوی و ضد انعطاف پذیر هستند.
فولاد ضد زنگ
جوانب مثبت: بطری های استنلس استیل قابل شکست نیستند. این بطری ها عمر طولانی و بدون خطر خرد شدن یا ترک خوردگی دارند. فولاد ضد زنگ فاقد BPA است. لیست ما از بهترین بطری های کودک ضدزنگ را ببینید.
منفی: در مقایسه با سایر بطری ها گزینه های فولاد ضد زنگ کمتر است. به همین دلیل ، شما قادر خواهید بود که چگونه بطری های خود را در انبار قرار دهید. علاوه بر این ، آنها در برابر دندانپزشکی آسیب پذیرتر هستند ، آنها باید سرمایه گذاری های خوبی انجام دهند ، آنها مطمئن نیستند که چگونه ، ) و ضد زنگ ماده عایق مناسبی نیست. محبوب ترین بطری های ضد زنگ کودک در اطراف این محدودیت ها شروع به کار می کنند.
گزینه های بطری های کودک ضدزنگ

انتخاب شکل بطری کودک ایده آل
اندازه بطری کودک: چند اونس؟
هر کودک با ترجیحات و اشتهای خود بی نظیر است ، اما شروع با سن کودک شاخص مناسبی برای اندازه بطری خواهد بود. برای نوزادانی که از اواخر روز شروع می شوند ، باید بطری های کوچک مصرف کنند ، زیرا نوزادان فقط 1 تا 2 اونس طول می کشند ، حداکثر 4 اونس تا هر روز تا پایان روز ماه اول تا سن شش ماهگی ، بیشتر نوزادان در هر تغذیه 6 تا 8 اونس مصرف می کنند. آکادمی اطفال آمریکایی خاطرنشان می کند: "راه دیگر برای فکر کردن در مورد مصرف طبیعی ، وزن است. برای تپش وزن بدن ، شیرخوار شما روزانه حدود 2 اونس (75 میلی لیتر) مصرف می کند. "

بیشتر بطری های کوچک برای نگهداری حداکثر 4 اونس ، که برای نگهداری مقادیر کمی شیر یا فرمول برای نوزادان زیر یک ماه مناسب است. بعد از ماه اول ، نوزادان می توانند برای وعده های غذایی بزرگتر به اندازه بطری های بزرگتر فارغ التحصیل شوند.

شکل بطری کودک
بطری های مختلف کودک در دسترس است که هر کدام مزایای مختلفی را برای نوزادان و خانواده هایشان ارائه می دهند.

استاندارد: این اساسی ترین بطری ها هستند. باریک هستند و در گزینه های پلاستیک ، سیلیکون ، شیشه و فولاد ضدزنگ یافت می شوند. با این حال ، برخی از نوزادان ممکن است هنگام استفاده از این بطری ها با گاز درگیر شوند.
گردن پهن ("شکل پستان"): این بطری ها کوتاه و گسترده هستند و دارای دهانه های گسترده است. این طرح دارای مزایای بی شماری است ، از جمله اندازه گیری آسان شیر و / یا اختلاط و پاک سازی بدون دردسر. علاوه بر این ، گردن های پهن تر به پهن تر احتیاج دارد ، یعنی پستان است و ممکن است برای نوزادان راحت تر باشد. تعبیه این بطری ها ممکن است در نگهدارنده های فنجان پرسه زن مشکل باشد.
شکل بطری برای Gassiness و قولیک: کلینیک مایو توضیح می دهد ، "سر و صدا و گریه برای نوزادان به ویژه در سه ماه اول طبیعی است. دامنه گریه دشوار است. به طور کلی ، قولنج به عنوان "گریه به مدت سه روز ، کم و بیش روز" تعریف می شود. تغییر در شیوه های تغذیه می تواند به کاهش ناراحتی از گاس کمک کند ، شامل دفعات مکرر و تغذیه در وضعیت صاف. . حباب های هوا ممکن است به تسکین بیش از حد گازهای چرب و نوزادان مبتلا به کولیک کمک کند. این شکل های بطری شامل موارد زیر است:
گردن زاویه دار: این بطری ها به نوزادان اجازه می دهد تا با زاویه تغذیه شوند و یا در حالت نشسته باشند. در این موقعیت ، حباب های هوا به سمت بالا حرکت می کنند ، به دور از نوک پستان. این بطری ها همچنین ممکن است به جلوگیری از عفونت گوش کمک کند. والدینی که از بطری های گردنبند زاویه دار استفاده می کنند ، ممکن است هنگام نوبت تمیز کردن آنها دچار مشکل شوند.
سیستم های تهویه: سیستم های بطری تهویه (که گاهی به آن "بطری های ضد کولیک" می گویند) با یا بدون سوراخ در بطری طراحی می شوند. سوراخ دریچه یا اتصالات پیوست ، حباب هوا را در نوک پستان کاهش می دهد و ادعا می کند هم گاز و هم اسیدپاشی را کاهش می دهد تا تغذیه و هضم غذا برای کودک راحت تر شود. تمیز کردن بعضی از سیستم های تهویه ممکن است دشوار باشد تا دو تا تعداد قطعات اضافی و کوچک اضافی تمیز شود.
بوش یکبار مصرف: بطری های دارای لاینر نیز از تغذیه با شیر تغذیه می کنند زیرا در هنگام خوردن  سرشیشه 3 ماه اونت کودک کیسه آستر در حال فروپاشی است. بطری های آستر برای مواد غذایی در مرحله بعدی طراحی شده اند ، زیرا تمیز کردن نسیم است. برای سلامتی و ایمنی ، از بطری های یکبار مصرف قابل استفاده مجدد نیست.
انتخاب نوک سینه های بطری کودک
نوک سینه های بطری کودک از نظر مواد ، شکل و جریان آن متفاوت است ، اما صرف نظر از سبک ، والدین باید هوشیار باشند تا از ایمنی نوک پستان اطمینان حاصل شود. هم فرمول و هم شیر مادر باید از نوک پستان به طور مداوم چکه کند. اگر جریان مایع جریان یابد یا بیرون برود ، این ممکن است نشان دهد که نوک سینه در اثر استفاده بیش از حد بزرگ شده است و باید آنرا بیرون کشید. علاوه بر این ، نوک پستان هایی که هرگونه ترک خوردگی را نشان می دهند نیز باید بلافاصله دور ریخته شوند تا از خطر خفگی نباشند.
جنس: نوک سینه های بطری معمولاً از لاتکس یا سیلیکون ساخته می شوند. نوک سینه های لاتکس نرم تر از مدل های سیلیکونی هستند ، اما سریعتر تجزیه می شوند و می توانند بوی شیر و فرمول را حفظ کنند (احتمالاً طعم آن را نیز تحت تأثیر قرار می دهد). لاتکس ممکن است باعث ایجاد واکنش های آلرژیک برای برخی از نوزادان شود. نوک سینه های سیلیکونی محکم تر هستند و می توانند با طول عمر بیشتر نسبت به گزینه های لاتکس با دندان بلند شوند.
شکل های نوک پستان: شکل های نوک سینه با طرح های مختلف متفاوت هستند تا بهتر با سلامت دندان و لثه ، هضم غذا و نحوه مکیدن بچه ها هماهنگ شوند. سه نوع نوک سینه استاندارد وجود دارد ، از جمله:
ارتودنسی: با توجه به پستان طراحی شده ، نوک روی نوک سینه ارتودنسی یک طرف شیب دار دارد که برای شبیه سازی تغذیه با شیر مادر ، بر روی زبان کودک استوار است. این نوک سینه ها ادعا می کنند احساس طبیعی کودکانی که از بطری تغذیه می کنند.
زاویه دار: یکی دیگر از طراحی های الهام بخش از پرستار برای ارائه راحتی سینه مانند برای  سرشیشه 2 قطره اونت نوزادانی که از بطری تغذیه می شوند. نوک سینه های زاویه دار دارای پایه پیاز دار با نوک زاویه دار هستند که جهت تسهیل در بلع سالم ، به سمت سقف دهان کودک قرار دارند. نوک سینه های زاویه دار نیز در هنگام تغذیه به چفت قوی تری کمک می کنند.
هواکش: نوک سینه های شکاف دار شامل سوراخ کوچکی برای کاهش جمع آوری هوا و فروپاشی در هنگام تغذیه هستند. این همچنین ممکن است هضم بهتری را کاهش داده و چربی را کاهش دهد.
اندازه و جریان نوک پستان: نوک سینه های تازه متولد شده با حروف یا اعداد مشخص می شوند. اندازه نوک سینه ها (که اغلب به آنها مرحله گفته می شود) جریان را نشان می دهد - چقدر سریع شیر یا فرمول در حین تغذیه آزاد می شود. آکادمی اطفال آمریکا به والدین توصیه می کند "حتما اندازه مناسب سوراخ باشد. سوراخ نوک سینه ممکن است خیلی بزرگ باشد. اگر کودک شما سخت می خورد و ناامید به نظر می رسد ، ممکن است سوراخ خیلی کوچک باشد. "کودک و نوزادان تازه متولد شده معمولاً با جریان نوک پستان P یا مرحله 1 شروع می شوند. والدین می توانند براساس سن و شیوه تغذیه کودک ، یک کودک تحصیل کرده را برای کودکانی که از شیر مادر تغذیه می شوند ، بچسبانند.
Preemie: به دلیل کوچک بودن آنها ، نوزادان نارس احتمالاً به نوک سینه های خاص ، فوق العاده کوچک و اضافی کم فشار نیاز دارند. متخصصان اطفال در مورد لزوم وجود نوک سینه های پره ای به والدین توصیه می کنند.
مرحله 1: این نوک سینه ها برای استفاده از بدو تولد تا نوزادان تمام مدت مناسب هستند. این نوک پستان ها دارای سرعت جریان آهسته ای هستند که در طی حدود سه ماه برای نوزادان ایده آل است.
مرحله 2: هنگامی که نوزادان در هنگام تغذیه بطری از سرخوردگی خود را نشان می دهند ، ممکن است نشان دهد که آنها آماده فارغ التحصیلی برای جریان بعدی نوک سینه هستند. تغذیه علائم ناامیدی ممکن است شامل توقف های مکرر در طول وعده های غذایی ، گریه و فرو ریختن نوک پستان باشد. نوک سینه های مرحله 2 معمولاً برای نوزادان از سه ماهگی و بالاتر مناسب است.
مرحله 3: نوک سینه های مرحله سه یک جریان با سرعت متوسط ​​را ارائه می دهند. نوزادانی که  سرشیشه 4 سوراخ اونت شش ماه و بالاتر دارند ممکن است برای این مرحله از نوک پستان آماده باشند.
مرحله 4: تقریباً در حدود نه ماه ، اکثر نوزادان آماده مرحله 4 نوک سینه ها هستند.
متغیر جریان: این نوک سینه ها دارای نوک باز گسترده ای هستند (به طور معمول شکاف یا Y-Cut) برای حداکثر جریان. نوک سینه های جریان متغیر برای تغذیه فرمول ضخیم تر یا مخلوط برای نوزادان بزرگتر (حداقل شش ماه) استفاده می شوند. آکادمی اطفال آمریکا هشدار می دهد که این کار باید در ریه های آنها انجام شود. "به طور معمول ، کودکانی که به اندازه کافی پیر هستند (6M)
انتخاب بهترین بطری کودک برای بودجه خود
تعدادی بطری کودک وجود دارد. والدین در هنگام خرید بطری به غذای فرزندشان و همچنین نیازهای غذایی خود نیاز دارند.

این بطری یکی از اولین گزینه هایی است که والدین به آن نگاه می کنند. به طور متوسط ​​، این بطری ها بیشترین طول عمر را نیز دارند. بطری های شیشه ای معمولاً ارزان تر هستند ، اما به اندازه گزینه های سیلیکون رواج ندارند. بطری های پلاستیکی رایج ترین هستند ، اما این سرعت به سرعت از بین می رود و والدین می خواهند مراقب BPA ها باشند.

والدین شکل بطری را بر اساس سبک و ترجیح تغذیه کودک خود انتخاب می کنند. بطری های شکل استاندارد همه جاذبه و همچنین کم هزینه ترین هستند. بطری های حلقوی زاویه دار گرانترین گزینه خواهد بود.

چگونه از خرید بطری کودک خود نهایت استفاده را ببرید
مادران پمپاژ می توانند مارک های بطری های سازگار با پمپ سینه خود را کشف کنند. برخی از مارک های پمپ سینه ممکن است بسته هایی را ارائه دهند که شامل بطری ها باشد.

بطری های قابل تبدیل می تواند یکی دیگر از پس انداز بودجه باشد. برخی از مارک های بطری سبک هایی را ارائه می دهند که با نوزادان رشد می کنند - نه تنها در هر مرحله از نوک پستان ، بلکه می توانند با گزینه های نرم و یا سخت کوفه ای خفیف پر شوند تا بتوانند روی همان بطری ها قرار گیرند.

لوازم جانبی بطری ها و ویژگی های مورد نظر برای جستجو
ماشین ظرفشویی ایمن: اگر تمیز کردن آسان اولویت دارد ، والدین می خواهند بطری هایی را که از نظر ماشین ظرفشویی ایمن هستند در نظر بگیرند. در یک سیاست اخیر کودکان ، آکادمی کودکان اطفال به والدین نسبت به پلاستیک موجود در ماشین ظرفشویی هشدار داد که از انتشار مواد شیمیایی مضر (مانند BPA) از طریق گرم کردن خودداری کنند. در عوض ، AAP توصیه می کند از مواد جایگزین مانند شیشه یا استیل استفاده کنید.

ارگونومی: بسیاری از گزینه های بطری به صورت ارگونومیک طراحی شده اند و باعث می شود که به راحتی در دستان کوچک کودک چنگ زده و به خوبی در آن قرار گیرند.

کلاه ها و کلاه های اضافی: دقیقاً مانند جوراب ، کلاه های بطری کودک و روکش نوک سینه غالبا  سرشیشه 2 سوراخ اونت از بین می روند. این موارد را می توان برای این اجتناب ناپذیر آماده کرد.
بطری گرمتر: بطری ها را می توان در دمای اتاق به نوزادان عرضه کرد ، اما بسیاری از والدین می دانند که نوزادان نسبت به بطری های گرم بیشتر پذیرای هستند. آکادمی اطفال آمریکا به والدین یادآوری می کند ، "هرگز یک بطری فرمول یا شیر انسانی را در مایکروویو گرم نکنید." در حالی که مایع داخل آن است ، ممکن است خود بطری خیلی گرم شود. مایکروویو همچنین به طور ناموزون گرم می شود. حتی اگر چند قطره روی مچ دست شما اسپری کند ، ممکن است احساس خوبی داشته باشد ، ممکن است مقداری از فرمول یا شیر انسان مقیاس پذیر باشد. در صورت گرم شدن بیش از حد ، ترکیب شیر انسان ممکن است تغییر کند. " با این حال ، بیش از حد گرم کردن بطری در یک بطری نیز ممکن است. بنابراین ، مثل همیشه ، این است که والدین مهم پیروی از ایمنی را رعایت کرده و همیشه بطری ها را قبل از تغذیه کودک آزمایش کنند. گزینه دیگر استفاده از دستگاه پخش کننده فرمول برای تولید بطری های فرمول گرم شده است.

عایق کاری بطری: قبل از زمان. یک کیف دستی عایق بندی به والدین امکان می دهد تا با بطری های گرم در آماده سفر شوند.

برس بطری: یک برس تمیزکننده با کیفیت یک وسیله تمیز کننده ضروری است. والدین باید به دنبال قلم مو با فلز محدود (برای جلوگیری از زنگ زدگی) ، یک دسته آسان و گرفتن سر انعطاف پذیر برای رسیدن به شکل بطری باشند. یک برس با نرم و سفت و محکم اطمینان حاصل می کند که باقی مانده هر دو مورد خراشیده و از بین می رود ، و یک قلم موی نوک پستان (یک قلم مو نازک به طور معمول در دسته پیچ می شود)

ضدعفونی کننده بطری: ضدعفونی کننده های برقی و مایکروویو یک بخار تمیز سریع برای از بین بردن میکروب ها و سایر باکتری های خانگی بدون مواد شیمیایی یا مواد شوینده ارائه می دهند. البته والدین باید در نظر داشته باشند که بطری های پلاستیکی را نباید داخل مایکروویو قرار دهید.

قفسه خشک کردن بطری / حصیر: برای جلوگیری از رشد قالب و باکتری ها ، باید قبل از کنار گذاشتن  سرشیشه 3 سوراخ اونت نچرال آنها کاملاً خشک شود. قفسه خشک کن بطری مخصوص بطری های کودک.

ظرف ظرفشویی: با استفاده از بطری و قطعات مطمئن ماشین ظرفشویی ، می توانید تمام قطعات را هنگام شستشو به هم قفل کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.