تحقیقات پزشکان در مورد سرشیشه های ضد نفخ اونت

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

تحقیقات پزشکان در مورد سرشیشه های ضد نفخ اونت

مواردی که شما باید در مورد زمان تغییر جریان نوک پستان  سرشیشه 3 سوراخ اونت در نظر بگیرید کودکان برای کودکان توسط کودکان برای کودکان 29 آگوست 2019 در وبلاگ در نظر بگیرید وقتی کودک کوچک خود را شیر می دهید ، مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. این فقط در مورد جریان نوک پستان است که شخص کمی نیاز شما دارد! چند مادر وجود دارد که با جریان نوک سینه سوئیچ آشنا نیستند ، یا اینکه چگونه وقتی کودکشان شیر مادر می خواهد یا به شیر بیشتری احتیاج دارد ، بگویند. من می دانم که وقتی به آن فکر می کنم باید انجام دهم.

جریان نوک پستان چیست؟
هنگام تغذیه کودک ، موارد مختلفی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب بهترین بطری برای تغذیه با او در نظر بگیرید. یکی از این عوامل جریان نوک پستان است. این میزان و میزان مکش است.

جریان نوک پستان اندازه گیری می کند که شیر مادر از بطری خارج می شود زیرا کودک شما روی آن می مکید. اندازه و برچسب های مختلفی برای جریان پستان وجود دارد.

آنها دارای برچسب های آهسته ، 0 ، 0 متر + ، 1 متر + ، 3 متر + و 6 متر + هستند که نام آنها به سن کودک شما رسیده است.

اما چیزهای بیشتری باید نسبت به سن کودک شما وجود داشته باشد ، و این چیزی است که ما هنگام انتخاب جریان نوک سینه ایده آل برای کودک خود
صحبت می کنیم.
چه زمانی برای تغییر جریان نوک پستان
تا حد امکان ، شما باید هر سه ماه یک بار جریان را تغییر دهید. ابتدا از کمترین مکش شروع کنید تا از سرما خوردگی یا شیر زیاد شیر جلوگیری شود.

بعد از اینکه کودک شما در جریان قرار گرفت ، آن را بعد از چند روز تغییر دهید. یک ماه پس از آن ، وقتی کودک شما به شیر بیشتری احتیاج دارد ، آن را تغییر دهید.

چه زمانی برای تغییر جریان نوک پستان

دلیل اینکه به شما توصیه می کنم به دلیل نوک پستان های دسته بندی شده بر اساس سن کوچک خود ، نظر خود را تغییر دهید.

جریان سریعتر نوک پستان برای نوزادان مسن بهتر است ، زیرا آنها به خوردن مداوم نیاز دارند.

از این گذشته ، وقتی می خواهید نوشیدنی خود را به سرعت تمام کنید ، نمی خواهید از یک نوشیدنی نوشیدنی بخورد.

قاعده کلی در اینجا این است که:

نوزادان زیر سه ماه باید از جریان آهسته استفاده کنند.
نوزادان بین سه تا شش ماهگی باید نوک سینه با جریان متوسط ​​داشته باشند.
نوزادانی که شش ماه سن دارند می توانند از نوک سینه های سریع استفاده کنند. نوک سینه ها را سریع به کودکان زیر ندهید
شش ماه ، مگر اینکه شما فرمول را با غلات مخلوط کنید.
آیا باید همیشه از قانون سه ماه پیروی کنید؟
اما این بدان معنی نیست که شما همیشه باید جریان را با سن کودک مطابقت دهید.  سرشیشه 2 سوراخ اونت مواقعی وجود دارد که کودک شما ممکن است از جریانی که برای سن او توصیه می شود ، خوشش نیاید. او ممکن است جریان نوک پستان کندتر یا سریعتر را بخواهد ، و این خوب است.

می دانید که اگر به نظر می رسد در کنترل تغذیه خود بهتر و بهتر عمل می کند ، کوچک شما به جریان نوک پستان سریعتر نیاز دارد.

اگر می خواهید از دهان خود بیرون بیایید ، می توانید به جریان آهسته تری تغییر دهید ، ممکن است بتوانید نوشیدن بیرون بیاید.

اما این یک هدر دادن فرمول نیز نیست!

اما اگر کودک شما راضی است و به نظر می رسد که به خوبی غذا می خورد ، می تواند تا بزرگتر شدن به چیزی که از او استفاده می کند بچسبد و به نظر می رسد با کندی جریان ناامید می شود.

بیشتر بخوانید: کرم های نوک پستان برای تغذیه با شیر مادر که اکنون به آن احتیاج دارید!

نکاتی بیشتر درباره بطری که غذای کوچک شما را تغذیه می کند
اکنون که با جریان نوک پستان سوئیچ آشنا هستید ، موارد دیگری که باید هنگام انتخاب بطری مناسب کودک در نظر بگیرید و چگونه می توانید کودک خود را با آن تغذیه کنید ، چیست؟ در اینجا چند نکته برای دنبال کردن آورده شده است:

هنگام تغییر جریان نوک پستان ، حتماً کودک خود را تماشا کنید. این به شما کمک می کند تا دریابید که آیا این جریان مناسب کودک شما است یا خیر.
اگر بعد از گذشت چند روز کودک شما با جریان نوک پستان به خوبی تنظیم نشده باشد ، بهتر است به سطح مکش قبلی که قبلاً استفاده می کرد ، برگردید.
برای نوزادانی که با نوک پستان مشکل دارند ، ممکن است بخواهند آن را به جای جریان آن ، به شکل نوک پستان دیگر تغییر دهند. به دنبال بطری های خم کودک باشید ، که می تواند هوای بلع را کاهش دهد ، که اگر کودک شما فرمول خیلی سریع بنوشید ، ریفلاکس را کاهش می دهد.
برخورد با کودکی که به تغذیه علاقه ندارد؟ بنابراین ممکن است جریان نوک پستان یا شکل نباشد ، بلکه با توجه به محیط اوست. حتماً کودک خود را در یک اتاق تاریک و خصوصی تغذیه کنید ، در حالی که باعث می شود حواس او را به سرعت به خواب بیاندازید.
بطری کودک خود را انتخاب کنید.
به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از آلودگی ، بطری کودک خود را بعد از تغذیه بشویید و استریل کنید. همچنین قبل از استفاده باید بطری های جدید را بشویید.
در اینجا یک فیلم خوب که بهترین جریان نوک پستان را به شما نشان می دهد وجود دارد:
در نتیجه گیری
وقتی نوبت به سلامتی و سلامتی کودک خود می رسد ، باید مطمئن شوید که نیاز کودک شما برآورده می شود. با جریان مناسب نوک پستان از بطری خود ، دیگر نیازی به نگرانی بیش از حد و یا شیر بیش از حد نخواهید داشت.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا از این امر نهایت استفاده را ببرید. من دیگر صبر نمی کنم سرشیشه 3 سوراخ اونت  و امروز روی بطری های مناسب کودک سرمایه گذاری می کنم.

اگر سؤالی دارید یا دوست دارید با شما به اشتراک بگذارید ، در زیر نظر دهید. دوست دارم آنچه را که باید فکر کنید بشنوم.
عملکردهای نوک پستان انقلابی مینبی به درستی!
پشتیبانی از چشمه تغذیه با شیر مادر غریزه

حرکات تغذیه ای با شیر مادر را پشتیبانی می کند

 
چرا مینی مینی بهتر است؟
عملکرد تغذیه صحیح
هنگامی که به عنوان اولین و تنها بطری نوک پستان استفاده می شود ، از پریشانی نوک پستان جلوگیری می کند.

از تنبل جلوگیری می کند.

حرکت تغذیه ای ضد رفلکس و ضد کولیک هضم خوبی را پشتیبانی می کند.

چفت درست
یک قفل شیردهی مناسب را تغذیه می کند.

هماهنگی شیردهی را تقویت می کند.

قفل ضد ریفلاکس و ضد کولیک کنترل غذای کودک را پشتیبانی می کند.

سیستم فوق العاده ضد کولیک و ضد رفلکس

عمل نادرست تغذیه
می تواند به سرعت باعث سردرگمی و نوشیدن نوک پستان شود.

ممکن است باعث تنبلی و ناتوانی در سرشیشه 4 سوراخ اونت شیردهی شود.

کمتر از حد مطلوب برای هضم کودک است.

چفت نادرست
می تواند به توانایی چسبیدن صحیح نوزاد در هنگام شیردهی آسیب برساند.

کنترل غذای کودک کاهش می یابد ، که می تواند منجر به ریفلاکس و / یا کولیک شود.

ممکن است باعث قفل شدن ضعیف شود.

مسئله با نوک پستان عمومی
 
تماشای آنچه مادران مینی می گویند!
تغذیه بطری
6 دسامبر 2018

بسیاری از نوزادان در طول سفر خود به شیر مادر ، بطری های مکمل دریافت می کنند. این یک عمل بسیار رایج برای کودک شده است. با این حال - در می یابیم که نوزادان خیلی سریع غذا می خورند - منجر به خندق ، جذب هوا ، ناراحتی های شکمی و همچنین غذای بیش از حد می شود!

تغذیه با شیر مادر دارای آرامش طبیعی است ، یکی از تغذیه ها و همچنین میزان شیر مورد نیاز کودک در هر تغذیه خاص. تغذیه و تغذیه در یک سینی تغذیه و تغذیه و تغذیه این نوع تغذیه برای همه نوزادان مهم نیست ، صرف نظر از نحوه تغذیه آنها در نهایت. و برای کودکانی که مشکلی در لاغری دارند ، تغذیه قضیه اجازه بازگشت آسانتر به پستان را می دهد.

برای تغذیه بطری گام به گام ، توصیه می کنیم:

نوک سینه نرم و به آرامی لمس شده (آرام و آرام) (نوعی شکم کودک که شکل دهان نوزادان را لمس می کند یک "چفت عمیق تر"). نوک سینه های جدیدتر (و اغلب گران تر!) با پایه های گسترده و نوک پستان های کوتاه اغلب "چفت"  سرشیشه 3 ماهگی اونت کم عمق را ترویج می کنند. این پست عالی وبلاگ توسط راشل O'Brien ، IBCLC درباره این موضوع بسیار مهم توضیح می دهد.

کودک را به حالت ایستاده بنشینید و بطری را به صورت افقی نگه دارید. ماهیچه های شیر و شیردهی - در آستانه رشد دهان و دندان در حالی که کودک نمی تواند شیر مادر بخورد.
در اینجا رساله های بسیار خوبی در رابطه با تغذیه بطری قدم زا وجود دارد:

ویدئو نسخه ی نمایشی با یک نوزاد

نسخه ی نمایشی ویدیویی با یک عروسک

و دو مقاله آموزنده برای کسب اطلاعات بیشتر!

 مقاله توسط کلی مامان

مقاله توسط راشل اوبراین ، IBCLC

بطری قدم زنی و دو بطری از دلایل کیفیت عالی باعث می شوند تا برای کمک با IBCLC قرار ملاقات کنید!
نوک سینه های بطری MAM ، نوک پستان متوسط ​​سطح 2 (مجموعه 2) ، برای 2 ماه
توسط مامان
4.8 از 5 ستاره 348 رتبه بندی | 33 به سؤالات پاسخ دادند
در دسترس از این فروشندگان است.
LIKE MOM - نوک پستان سیلیکون فاقد SkinSoft BPA فقط پوست MIK را در دوران شیردهی احساس می کند ، به همین دلیل 94٪ ** نوزادان تازه متولد شده و بزرگتر نوک سینه های MAM را می پذیرند.
برای روزنامه ها - این نوک پستان های آرام ، شیر مادر یا فرمول کودک را با آرامش آرام و پایدار آزاد می کنند و اشتهای نوزادان 0 ماه و بالاتر را برآورده می کنند.
NIPPLE DESIGN - نوک سینه های بطری MAM کاملاً در دهان کودک جا می شوند. آنها همچنین در تمام بطری های تغذیه شده MAM جای می گیرند.
PERFECT FIT - شکل و دهان کوچک برای نوزادان تازه متولد شده ایده آل است. دریچه هوا از ریزش نوک سرشیشه ضد نفخ اونت  پستان جلوگیری می کند و به نوزادان اجازه می دهد با آرامش بنوشند.
ویژگی های محصول - نوک سینه های سطح متوسط ​​مادر 2 (مجموعه 2) ، به مدت 2+ ماه ، 2 نوک پستان سیلیکون SkinSoft با جریان متوسط ​​، ملزومات تغذیه نوزاد
›جزئیات محصول را مشاهده کنید
نحوه معرفی بطری به کودک شیرخوار
نوشته شده توسط
اوا بیلد
ارسال شده در
وبلاگ

(من در سال 2014 در وبلاگم به نشانی evabild.ca ارسال کردم. در هفته گذشته سه بار از من خواسته شده است - می دانم که آن را نیز اینجا ارسال خواهم کرد! اگر می خواهید ببینم چه چیز دیگری دارم درباره نوزادان و شیردهی و خواب نوشته شده است ، به آن وب سایت مراجعه کنید.)

______________________________

بگذارید من با یک سلب مسئولیت شروع کنم. همه نوزادان نیازی به بطری ندارند. کودکانی که به خوبی در سینه عمل می کنند و مادران آنها در دسترس است و در صورت نیاز کودک از پستان برخوردار است ، این نوزادان نیازی به بطری ندارند. همه مادران نمی خواهند وقت خود را از بچه های خود سپری کنند. و بعضی از نوزادان بین سیراب و قوطی 2-3 ساعت در آغوش نوازش والدین یا مادربزرگ و مادر بزرگ آرام و خوشحال هستند در حالی که مادر برای شنا یا پیاده روی می رود ، یا در گروه کر آواز می خواند.

اما برخی از نوزادان و مادران به بطری نیاز دارند. برخی از مادران به دلیل سلامتی جسمی ، عاطفی ، مالی یا حرفه ای خود به زمان دوری از نوزادان خود نیاز دارند. این نوزادان به بطری نیاز دارند. برای به دست آوردن بهترین نتایج برای شش هفته اول ، برای پیدا کردن خود در 6 یا 8 یا 12 هفته ، سعی کنید یک کودک آغشته به سینه و تحریک شده از او بگیرید. یک بطری

هنگامی که آنها تازه هستند ، در 4-6 هفته اول ، تقریباً در هر چیزی می خوردند. نوک پستان بطری ، یا پستان ، انگشت یا پستانک ، یادگیری استفاده از آنها برای همه بسیار آسان است. اما تا 6-8 هفته ، نوزادان برای کشف و لثه و جویدن ، از دهان خود استفاده می کنند. می دانم وقتی یک نوزاد 8 هفته ای با نوک سینه بطری به او ارائه می شود ، که به هیچ وجه مانند سینه رفتار نمی کند ، کودک ناامید می شود. او مانند یک شیر است ، می تواند کمی شیر را بیرون بیاندازد ، اما نمی تواند آن را به کار بگیرد! غالباً به والدین توصیه می شود کودک را در هنگام گرسنگی محاکمه کنند و همین امر او را بیشتر تحریک می کند. و سپس پدر دستهای خود را نگه می دارد ، در موقعیتی شبیه به پستی که پستان خود را می گیرد ، و در عوض او این چیز لاستیکی سخت را می گیرد که کار نمی کند! بنابراین کودک زوزه می زند ، و پدر یا پدر یا مادر یا مادر دیگر یا مادر بزرگ یا عمو احساس می کنند که در واقع بسیار طرد شده اند. خیلی برای پیوند دادن با کودک با دادن بطری به او!
خیلی اوقات ، والدین بسیاری از بطری ها و نوک سینه های مختلف را امتحان می کنند ، و سعی می کنند کودک "مانند" شود. آنها اغلب از من سؤال می کنند که چه چیزی را توصیه می کنم. فکر من این است که صرف نظر از آنچه آنها سعی می کنند ، مهم نیست که چه روشی را امتحان کنند ، کودک سرانجام ششم یا هفتم را امتحان می کند. این از والدین باهوش و صبور جمع شده است این دستورالعمل ها برای والدین یا نه در نظر گرفته شده است - مادر شیرده. این مهارتی است که شما باید یاد بگیرید که با شخص دیگری انجام دهید. این تمام نکته بطری است ، تا شخص دیگری از کودک مراقبت کند. بگذارید همین حالا شروع شود.

تجهیزات

1 کودک با روحیه خوبی - گرسنه نیست ، خواب آلود نیست
2 بطری با نوک پستان های سیلیکونی ساده و دارای جریان "آهسته" (من اینها را توصیه می کنم زیرا آنها ارزان هستند و به راحتی پیدا می شوند. اگر چیز دیگری دارید ، از آن استفاده کنید. تنها بطری که من توصیه می کنم "آرام" توسط مدلا است.). اما برای یک کودک بعد از 6 هفته ، بسیار ناامید کننده خواهد بود.)
در یک بطری - برای کودک - فقط 20 میلی لیتر شیر مادر قرار دهید. (اگر بطری را بگذارید ، هنگام هدر رفتن از دستتان رنجیده خواهد شد و سعی می کنید کودک را بیشتر بسازید. این فقط یک جلسه تمرین خواهد بود. زیاد انتظار نداشته باشید. این کودک برای دوچرخه سوار می شود ، انتظار ندارید که او روز اول راهی مدرسه شود ، مگر شما؟)
در بطری دیگر - برای شما - چیزی را قرار دهید که دوست دارید آن را بنوشید!
1 صندلی ماشین یا صندلی فنری
روش

کودک را در صندلی ماشین یا صندلی فنری قرار دهید.
یک لبخند شاد و شاد را روی صورت خود بگذارید و خود را با صبر باز کنید.
با کودک صحبت کنید و توضیح دهید که این دو نفر با هم مشروب بنوشید. به یاد داشته باشید ، بچه ها ممکن است کلماتی را که می گویید درک نکنند ، اما در برداشتن احساسات شما بسیار خوب هستند.
روی بطری خود مکیده و صداهای یام-یام را ایجاد کنید.
سپس بطری کودک را به او پیشنهاد دهید. بگذارید او آن را با دهانش کشف کند.
به محض اینکه به نظر می رسد گیج است ، دوباره آن را از بین ببرید و به او نشان دهید که چگونه به مال خود رسیده اید.
آن را به یک بازی تبدیل کنید. کمی آواز بخوان واقعاً احمق و خوشحال باشید. این باعث آرامش نوزادان می شود.
نوبت کودک ، نوبت کودک را چند بار امتحان کنید.
به محض این که کودک ناخوشایند به نظر می رسید و بازی کافی داشت ، فوراً متوقف شوید. شما می خواهید با بطری ارتباطات خوبی ایجاد کنید.
به یاد داشته باشید ، نوزادان از فاصله کوتاهی برخوردار هستند و به سرعت خسته می شوند و بیش از حد تخمین می زنند. می دانم یک جلسه پنج دقیقه ای فراوان است!
فردا و روز دیگر دوباره امتحان کنید
اگر می توانید هر روز امتحان کنید ، اما نه وقتی کودک روحیه خوبی دارد. ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد ، اما در نهایت ، کودک می فهمد چگونه شیر را از بطری بیرون می آورد. و شما به کودک خود مهارت می آموزید. حالا این راهی برای پیوند با کودک شما است!

اگر این مورد را امتحان کردید ، برای من ایمیل بفرستید تا به من اطلاع دهید که چگونه برای شما کار می کند! و به من اطلاع دهید که آیا تغییر یا تغییر ایجاد کرده اید. من وقتی به آنها منتقل می کنم به شما اعتبار کامل می دهم!
آیا تغذیه با شیر مادر از بروز حساسیت های غذایی جلوگیری می کند؟
ماه مارس ماه ملی تغذیه است و برای مادر و کودک مقادیر زیادی از مواد مغذی ، ایمنی و پیوند دهنده فراهم می کند. اما یک سوال متداول که والدین می پرسند این است که آیا تغذیه با شیر مادر می تواند مانع از ایجاد آلرژی در نوزادان شود.

شیر مادر حاوی پروتئین های غذایی است ، بنابراین اگر در حین شیردهی غذاهای حساسیتی مصرف می کنید ، کودک شما در معرض آلرژن ها قرار می گیرد. اما آیا تغذیه با شیر مادر به خودی خود از بروز آلرژی های غذایی جلوگیری می کند ، یا باید اقدامات دیگری برای کاهش خطر آلرژی غذایی کودک خود انجام دهید؟

تغذیه با شیر مادر: ثروت از مزایا


فرمول شده برای نیازهای کودک شیر مادر حاوی مقدار ایده آل ویتامین ها ، پروتئین ها و چربی ها برای نیازهای غذایی و رشدی کودک در ماه های اول شماست.


ویتامین B6 ، ویتامین B12 و اسیدهای چرب زنجیره ای طولانی موجود در شیر مادر را به رشد مغز و سیستم عصبی کمک می کند.


Immunity Baby Builds Immunity Bremmk با پروتئین های مهمی از جمله آنتی بادی های ترشحی IgA ، IgG و IgM ، لیزوزیم و فاکتور بیفیدوس پر شده است. این پروتئین ها به کودک در مقابله با ویروس ها و باکتری های مضر کمک می کنند.


اکسی توسین را افزایش می دهد اکسی توسین باعث انقباض رحم می شود ، بنابراین باعث کاهش ریزش خون بعد از زایمان می شود و به بازگشت رحم به اندازه طبیعی خود کمک می کند. اکسی توسین همچنین نقش مهمی در پیوند مادر و نوزاد دارد (که اغلب آن را "هورمون عشق" می نامند.) بنابراین ، شیردهی روشی ایده آل برای تقویت دلبستگی مادر و کودک است.
LIDS Risk Risk NIH نشان می دهد که شیردهی با خطر کمتری از SIDS (سندرم مرگ ناگهانی نوزادان) مرتبط است.

بنابراین ، آیا شیردهی در واقع از بروز آلرژی های غذایی جلوگیری می کند؟
به دلیل مزایای آکادمی اطفال آمریکا (AAP) تأیید می کند که انحصار شیردهی بهترین روش برای تغذیه کودک از بدو تولد تا 6 ماهگی است. AAP همچنین توصیه می کند اولین غذاهای کودک را با تغذیه با شیر مادر از 6 ماهگی شروع کرده و این روال را ادامه دهید تا کودک حداقل یک سال داشته باشد.

با این حال ، حتی اگر مادران پروتئین های غذایی را از طریق شیر مادر به نوزادان خود منتقل کنند ، شواهدی غیرقابل اثبات وجود دارد که نشان می دهد تغذیه با شیر مادر به تنهایی می تواند به جلوگیری از آلرژی غذایی کمک کند.

بنابراین ، برای کمک به کاهش خطر ابتلا به آلرژی غذایی تا 80٪ ، والدین باید مواد غذایی حساسیت زا را به کودک زودرس و اغلب علاوه بر تغذیه با شیر مادر معرفی کنند. در اینجا آنچه والدین باید درباره معرفی زود هنگام و پایدار آلرژن بدانند وجود دارد:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.