برای شیر دهی به وسایلی مانند بطری ، سرشیشه اونت ، پمپاژ و... نیاز دارید

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

برای شیر دهی به وسایلی مانند بطری ، سرشیشه اونت ، پمپاژ و... نیاز دارید

قبل از رسیدن کودک شما ، فکر کردن در مورد خرید وسایل مورد نیاز مثل بطری و سرشیشه اونت سخت است.

شما احتمالاً وسایل مهد کودک ، پرسه زن و پوشک خود را مرتب کرده اید ، اما چه چیزهایی در مورد شیر مادر و ملزومات پمپاژ برای تغذیه کودک چیست؟

دانستن آنچه باید قبل از رسیدن کودک بخرید باعث استرس زیادی می شود. خود را در ساعتهای شب به چیزی ناامید کنید و در حال حاضر آنرا تحویل دهید.

شما ممکن است در حال حاضر نیازی به بیان تجهیزات نداشته باشید. با این حال ، احتمالاً هنگام بازگشت به کار پس از مرخصی زایمان بیشتر به آن توجه خواهید کرد. بنابراین این راهنما را برای مرجع بعدی پین کنید. من لیست را به چند بخش تقسیم می کنم. اگر عجله دارید ، از لینک های زیر استفاده کنید تا مستقیم به بخش موردنیاز خود بروید:

    مراقبت از پستان
    سبک
    شیر نشت
    تهیه شیر
    ایستگاه تغذیه
    ملزومات پمپاژ

بیایید لیست کاملی از توصیه های ما را بررسی کنیم.
ملزومات تغذیه با شیر مادر - برای تغذیه با شیر مادر به چه چیزهایی نیاز دارید

اینها محصولات شیردهی هستند که می توانند به نفع شما و کودک شما باشند.

چند مورد ضروری است؟

خوب ، هیچ کدام

این یکی از مزایای بزرگ تغذیه با شیر مادر است. این می تواند کاملاً رایگان برای تغذیه کودک شما باشد.

اگر مشکل تغذیه ای دارید ممکن است برخی از این موارد ضروری شود. بقیه موارد واقعاً مفید هستند ، که باعث می شود پرستاری کاملاً آسان برای شما راحت شود.

مراقبت از پستان
کرم نوک پستان

چند روز اول شیردهی روی نوک سینه های شما سخت است. کودک شما حداقل 8 بار در روز تغذیه می کند ، هر بار در حدود 5-30 دقیقه مکیدن. اگر نوک سینه حساس دارید ، باید یک کرم نوک پستان خوب تهیه کنید. همچنین می توانید از کرم برای تسکین نقاط درد ناشی از ضعف دلبستگی استفاده کنید.

می توانید راهنمای من برای انتخاب بهترین کرم نوک پستان را در اینجا بررسی کنید.
لنت های حرارتی

تا زمانی که شیر شما خود را تنظیم نکند ، احتمالاً دچار جنجال سینه خواهید شد. این زمانی است که سینه های شما بسیار پر از شیر است ، آنها سخت و دردناک می شوند. با استفاده از لنت های درمانی حرارتی ، که باعث گرم شدن هوا می شود با کمک به شیر بدن شما تسکین می یابد. همچنین بسیاری از مارک ها می توانند برای تسکین سرماخوردگی در سینه های متورم و براق سرد شوند.

برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای خرید پد درمانی من را بررسی کنید.
محافظ نوک پستان

هنگامی که شما در اتصال کودک مشکل دارید ، یا نوک سینه های شما یک سپر نوک سینه را امتحان می کنید یا میتونید از بطری با سرشیشه اونت صفر استفاده کنید . به نظر می رسد که آنها مانند نوعی سمبروس واضح و واضح به نظر می رسند ، که از نوک پستان شما عبور می کند. هدف این است که یا سدی ایجاد کنید یا نوک سینه را برای کودک خود شکل دهید تا دلبستگی خوبی داشته باشد. اگر نوک سینه های معکوس یا مسطح دارید ، این موارد عالی هستند. یک کلمه هشدار ، آنها شیر شما را محدود می کنند ، و فقط باید یک راه حل کوتاه مدت باشد.

 بررسی سپر نوک پستان من را اینجا ببینید.

پوسته سینه

این یک محصول شیردهی است که اکثر مادران نمی دانند وجود داشته باشد. پوسته های پستان در واقع چندین کاربرد دارد ، از جمله جمع آوری شیر در حال نشت ، جلوگیری از قرارگیری نوک سینه های زخم و "بیرون کشیدن" نوک سینه ها یا وارونه. آنها از پلاستیک سخت شده با سوراخ در لبه داخلی برای نوک پستان شما و لبه بیرونی منحنی ساخته شده اند. ناحیه حجامت کمک می کند تا لباس خود را از نوک پستان خود دور نگه دارید.

برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای خرید پوسته سینه من را بررسی کنید.

سبک
سینه بند پرستاری

شما متوجه نخواهید شد که به یک سینه بند پرستاری احتیاج دارید تا زمانی که سعی کنید در یک سینه بند معمولی از شیر مادر تغذیه کنید. زیبایی این سینه بندها سهولت دسترسی به سینه های شما هنگام گرسنگی کودک است. یک سینه بند پرستاری بدون ایجاد صدمه به شما از پستان مناسب حمایت می کند. سینه های پرستاری خواب نیز پدهای سینه را در محل خود نگه می دارند و مانع از نشت شما در طول شب می شود.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، راهنمای من را در مورد خرید یک سینه بند پرستاری امتحان کنید.
برترین های پرستاری

برای سهولت دسترسی هنگام تغذیه مجدداً می خواهید چند تا پرستار بخرید. به زودی پس از تولد ، لباس های زایمان شما اغلب بسیار بزرگ هستند و نمی خواهید لباس های معمولی خود را با نشت شیر ​​بکشید یا خراب کنید. نیازی نیست کل کمد لباس خود را تعویض کنید. با این حال ، بطری با سر شیشه اونت چهار قطره باعث می شود تغذیه بسیار آسان شود. بسیاری از سبک های گاه به گاه هوشمند موجود است ، که به نظر نمی رسد بیش از حد "مومیایی" هستند. منظورم این است که آیا حتی می دانید که بالا بالا یک پرستار بود؟
پوشش پرستاری

اگر نمی خواهید لباس های شیردهی زیاد به آن دامن بزنید ، ممکن است بخواهید یک پوشش پرستاری انتخاب کنید. اینها به شما کمک می کنند تا با ارائه حریم خصوصی پستان ، شیردهی را به صورت عمومی احتیاط کنید. اکثر رهگذران حتی نمی دانند که شما کودک را تغذیه می کنید. می توانید انواع سبک ها از جمله پیش بند ، شنل ، شال و ژاکت کش باف پشمی بگیرید. سبک مورد علاقه ما روسری بی نهایت است زیرا وقتی کودک خود را تغذیه نمی کنید ، دقیقاً مانند یک لباس معمولی به نظر می رسد.
خرید اینترنتی سرشیشه نچرال اونت
لیست من از پوشش های مورد علاقه پرستاری را اینجا ببینید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.