ملزومات مورد نیاز مادران برای شیردهی کودکان - سرشیشه های اونت

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

ملزومات مورد نیاز مادران برای شیردهی کودکان - سرشیشه های اونت

این ملزومات میتونه شامل پارچه خاص استفراغ کودک یا کیف کودک یا بطری با سرشیشه اونت یا پمپاژ یا هر چیز دیگه ای باشه .

آیا شما برای تف کردن و استفراغ کودک آماده هستید؟ دستمال پارچه ای برای کنار آمدن با این مسئله ایده آل است. این اغلب اتفاق می افتد هنگامی که شما یک کودک را بر سر شانه یا قائم خود می پیچید. روی پارچه خود پارچه ای از پارچه ببندید تا از کثیف شدن آنها جلوگیری کنید. آنها همچنین برای چسبیدن به سینه بند پرستاری خود به عنوان راهی برای گرفتن شیر در حال ترشح از سینه "رایگان" خود هنگام دستی که پد سینه ندارید ، مفید هستند.
صندلی شیردهی

داشتن مکانی برای تغذیه کودک به شما آرامش ، حفظ حریم خصوصی و آسایش می بخشد. یک صندلی شیردهی به شما کمک می کند تا از پشت و بازو برای موقعیت مناسب کودک برای قرار دادن کودک استفاده کنید. آنها کاملاً یک سرمایه گذاری هستند ، اما لمس بزرگی برای اضافه کردن فضای خالی در مهد کودک شما هستند. کودک شما در هنگام رشد ، صندلی را با منطقه ایمنی و راحتی مرتبط می کند.

این راهنما اطلاعات خوبی در مورد انتخاب بهترین گلایدر پرستاری برای نیازهای شما دارد.
مدفوع پرستاری

اگر اتاق یا بودجه صندلی پرستاری با کیفیت را ندارید ، مدتی را انتخاب کنید. آنها را می توان با هر صندلی معمولی استفاده کرد. یک مدفوع پرستاری برای بالا بردن پاهای شما برای حمایت از موقعیت کودک در هنگام غذا طراحی شده است. آنها غالباً با توجه به نیاز شما قابل تنظیم هستند. این مدفوع ها به ویژه برای یادآوری نکردن هنگام شلاق خوردن غذا ، بسیار عالی هستند و این به جلوگیری از کمردرد کمک می کند.

ملزومات پمپاژ

اینها محصولاتی هستند که شما برای بیان شیر مادر توصیه می کنید. بر خلاف محصولات شیردهی ، به بیشتر این موارد نیاز خواهید داشت. آنها به شما کمک می کنند تا شیر را با خیال راحت جمع آوری و ذخیره کنید. هنگام بیان ، باید نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از شیر ذخیره شده را برای کودک خود در نظر بگیرید.
پمپ پستان

شما هنگام بیان شیر مادر سه گزینه دارید: با دستی ، پمپ دستی یا پمپ پستان برقی. مورد استفاده شما بستگی به این دارد که چند بار و با چه سرعتی باید پمپاژ کنید. پمپ های دستی برای استفاده نادر و یا در صورت نیاز به احتیاط بسیار عالی هستند. پمپ های برقی پر سر و صدا هستند اما به سرعت حجم خوبی از شیر را دریافت می کنند.

راهنمای خرید پمپ سینه بزرگ من را پیدا کنید تا دریابید که چگونه یک موردی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.
تغذیه بطری

پس از جمع آوری شیر ، باید آن را به کودک خود بدهید. شما می توانید از هر بطری سرشیشه سه قطره اونت کودک استفاده کنید ، اما واقعاً باید آن را در نظر بگیرید که برای یک شیر مادر مفید است. چرا مهم است؟ موضوعی وجود دارد که بنام سردرگمی نوک پستان وجود دارد. این ناشی از حرکات مختلف مکیدن نوزاد در استفاده از بطری و شیردهی است.

برای خواندن 10 بهترین بطری برتر برای نوزادان شیرده کلیک کنید.
کیسه های نگهداری شیر

پس از بیان شیر خود ، باید تا زمانی که کودک خود را تغذیه کنید ، آن را ذخیره کنید. اگر کودک خود را در طی چند ساعت تغذیه می کنید ، توصیه می کنیم آن را در بطری سرشیشه اونت صفر مجموعه نگه دارید. اگر می خواهید یک شیر بزرگ شیر مادر تهیه کنید ، بهترین راه برای ذخیره شیر ، انجماد آن است. کیسه های نگهداری شیر راهی برای صرفه جویی در فضا برای انجام این کار طولانی مدت است.

اینجا را کلیک کنید تا گزینه های بالای کیف ذخیره من را بررسی کنید.
ضدعفونی کننده

تمیز کردن و استریل کردن بطری های کودک بسیار مهم است ، به خصوص برای نوزادان تازه متولد شده. باکتریها دوست دارند در شیر سمت چپ رشد کنند. این کار را با سیستم ایمنی بدن کودک ترکیب کنید و منجر به یک کودک بیمار شود. شما می توانید از میان دیگ های قدیمی ، جوش ، استریل کننده مایکروویو یا استریلایزر برقی را انتخاب کنید.

این مقاله مفید در مورد نحوه تمیز کردن و استریل کردن پمپ پستان را در اینجا بخوانید.
قفسه خشک کردن بطری

خشک کردن هوا بطری های سرشیشه اونت نچرال کودک شما بهترین راه برای جلوگیری از شیوع باکتری ها است. هنگامی که بطری های کودک و تجهیزات پمپ خود را شسته اید ، گذاشتن آنها به طور جداگانه برای خشک کردن ، به دور نگه داشتن آنها از سایر ظروف کمک خواهد کرد. قفسه های خشک کردن بطری اغلب کوچک هستند و می توان آنها را به راحتی با دست یا ماشین ظرفشویی تمیز کرد تا آنها را از آب راکد دور نگه دارید.
برس بطری

بطری ها سرشیشه اونت جریان متغیر با منحنی ها و لبه های زیادی طراحی شده اند تا بتوانید راحت تر آنها را نگه دارید. با این حال ، این باعث می شود که باکتری ها جمع آوری و رشد شیر قدیمی را آسان کنند. استفاده از یک برس بطری در واقع به شما کمک می کند تا وارد این مناطق کوچک شوید. این برس ها همچنین به اندازه کافی نرم هستند تا هرگونه شیری را که از خیس شدن خارج نمی شود ، بدون آسیب رساندن به بطری ها ، پاک کنند.

راهنمای گام به گام من در مورد نحوه تمیز کردن بطری کودک را بررسی کنید.
کیسه پمپ سینه

اگر می خواهید پمپ خود را به اطراف بکشید اما هنوز باهوش به نظر برسید ، پس خود را کیسه پمپ سینه بگیرید. این کیف ها به گونه ای طراحی شده اند که مانند یک کیف دستی معمولی شیک به نظر می رسند اما دارای جیب و اتصالات مناسب برای نگه داشتن پمپ سینه هستند. اینها برای کار مادران ایده آل هستند. سارا ولز طراحی بسیار متنوعی دارد. با این حال ، من همچنین عاشق "نیویورکر" از چارلی جی هستم.
پمپ سینه بند

استفاده از پمپ سینه می تواند بسیار وقت گیر باشد ، حتی اگر الکتریکی باشد. انجام پمپ کاری بسیار دشوار است ، زیرا حداقل یکی از دستان شما در حال نگه داشتن بطری مجموعه است. سینه بند پمپ سینه مناسب برای نگه داشتن بطری پمپ در محل و آزاد کردن هر دو دست است. در صورت داشتن کودک نوپا و یک نوزاد متولد شده ، یا نیاز به مراقبت از یک خانواده شلوغ را به شما توصیه می کنیم.

راهنمای خرید سینه بند پمپاژ من را با 6 انتخاب برتر من بررسی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.