وسایل مورد نیاز برای تغذیه کودک رو قبل از تولد خریداری کنید مثل سرشیشه های اونت

برای نوزادان بزرگتر ، گردنبند شیردهی یا بطری با سرشیشه اونت صفر ، علاوه بر این ، کمکی برای کمد لباس شماست. آنها مانند جواهرات پرزدار شیک به نظر می رسند ، اما ایده آل هستند برای اینکه کودک شما در طول یک خوراک پریشان نشود. در زمان شروع به دندان دندان ، آنها همچنین می توانند به عنوان یک دندانپزشک استفاده شوند. این می تواند به شما در جلوگیری از گاز گرفتن شما در حین غذا کمک کند.

شیر نشت
پدهای پرستاری

نشت شیر ​​مادر از عوارض جانبی شیردهی است. این در نامناسب ترین زمانها اتفاق می افتد و در صورت آماده نبودن ، تکه های خنک را در قسمت بالای سر خود رها می کنیم. پدهای سینه قطعات کوچکی از مواد جاذب است که در سینه بند شما قرار می گیرد و شیر را خیس می کند. می توانید پدهای یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد را انتخاب کنید.

راهنمای بررسی پد پرستاری و راهنمای خرید من را بررسی کنید.
شیر گیر

اگر نمی خواهید هرکدام از شیرهای نشت خود را در یک پستان هدر دهید ، چرا آن را در بطری با سر شیشه شیر اونت نچرال ذخیره نمی کنید؟ گیر شیر یک کیسه مجموعه کوچک است که در سینه بند شما قرار می گیرد و هر قطره ای را از بین می برد. آنها برای صرفه جویی در شیر و ایجاد تأمین کننده ای هستند که بعدا می توان آن را یخ زد. اگر نمی خواهید شیر ابراز کنید ، ایده آل است ، اما گاهی ممکن است نیاز باشد که برای یک یا دو خوراک از کودک دور شوید.
بالشتک

برای جلوگیری از نشت ، اکثر مادران سینه بند خواب را با پدهای پرستاری به رختخواب می پوشند. با این حال ، اگر شما یک سینه بند خواب را ناراحت کننده بدانید ، یا می خواهید نوک پستان خود را در طول شب هوا کنید ، باید از تشک خود محافظت کنید. بهترین راه برای انجام این کار با یک تختخواب ضد آب برای خیساندن هرگونه لکه و بو است. آنها راحت تر از رختخواب و تشک شما می توانند روی آن بخوابند.

تهیه شیر
چای شیردهی

اگر در تهیه شیر خود تلاش می کنید ، چرا یک داروی قدیمی را امتحان نمی کنید؟ چای های شیردهی پر از گیاهانی هستند که به دلیل تقویت شیر ​​شما شناخته شده اند. این چای مطمئناً طعم اکتسابی دارد ، اما آنها کار می کنند. در هر صورت ، آنها راهی بدون کافئین برای هیدراته شدن هستند. بسیاری از گیاهان مورد استفاده برای بهبودی پس از زایمان نیز عالی هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فواید آن ، نظرات چای شیردهی من را بخوانید.
بطری آب

خوب نگه داشتن هیدراته برای حفظ شیر مناسب شیر ضروری است. یک بطری با سرشیشه سه قطره اونت بزرگ و بادوام با آب بگیرید و به طور مرتب به نوشیدن عادت کنید. خواهید فهمید که در هنگام شیردهی اغلب تشنه هستید ، بنابراین آن را در همین نزدیکی نگه دارید. نوشیدن آب بیشتر شما را مجذوب نمی کند. پیام اصلی این است که عطش خود را نادیده نگیرید بلکه مایعات اضافی را مجبور نکنید ، زیرا فایده ای ندارد.
کودک حامل

پوشیدن کودک در یک حامل مزایای بسیاری برای شما و نوزاد هنگام شیر دادن به شما می دهد. نزدیک بودن کودک به پوست شما به بهبود عرضه شیر کمک خواهد کرد. کودک به سینه شما دسترسی آسان خواهد داشت ، و تغذیه احساس راحتی و وقت زیادی نخواهد کرد ، زیرا دستان شما آزاد است. شما همچنین به احتمال زیاد در پاسخ به علائم گرسنگی کودک خود پاسخ می دهید.

آیا می خواهید بدانید کدام حامل کودک برای تغذیه با شیر مادر بهترین است؟ سپس راهنمای من را اینجا ببینید.
گهواره خواب

نوزادان تازه متولد شده حتی در طول شب تغذیه زیادی می کنند. کمبود خواب بدین معنی است که بیشتر مادران شیرده در بعضی مواقع با کودک شما به اشتراک می گذارند. بیشتر تختخوابهای بزرگسال برای تختخواب نامناسب هستند و می توانند خطرات مهلکی برای کودک شما به همراه داشته باشد. با انتخاب تخت خواب بدون خواب ، یک تخت خواب برنامه ریزی نشده را متوقف کنید. کودک شما می تواند به طور مرتب در طول شب تغذیه کند ، و هنگامی که آنها کم است ، می توانید آنها را دوباره به فضای خواب امن خود برسانید. آنها بسیار گران هستند اما ارزش هر سکه را برای خواب با کیفیت و تهیه شیر عالی هنگام تغذیه با شیر مادر دارند.

ایستگاه تغذیه
بالش پرستاری

راحت بودن در هنگام تغذیه کودک می تواند در ابتدا مشکل باشد. ممکن است لازم باشد که در موقعیتهای مختلف تغذیه با بطری با سرشیشه نیم قطره اونت آزمایش کنید. اینها ممکن است برای کودک راحت باشد ، اما پس از یک غذای 30 دقیقه ای ، می توانید با بازوها و پشت خود را رها کنید. یک بالش پرستاری به شما قد و حمایت بیشتری می دهد تا کودک را در این موقعیت ها بدون درد قرار دهید.

 برای مزایای بیشتر و انتخاب های برتر من ، راهنمای بالش پرستاری من را بررسی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.