پمباژ شیر و استفاده از شیشه شیر با سرشیشه اونت

بررسی و تجزیه و تحلیل شیشه شیر ها و سرشیشه های اونت

پمباژ شیر و استفاده از شیشه شیر با سرشیشه اونت

زایمان برای کودکان بسیار سخت است و می تواند آنها را در طی بهبودی چند روز بخوابد. معمول است که یک نوزاد یک شیر خوراکی خوب در پستان داشته باشد و بعد از آن بی توجه باشد. می توانید با بیان چند قطره سرشیشه اونت صفر و تغذیه قاشق ، خلیج خود را به سینه برگردانید ، سپس کودک را به عنوان پرستار در غذای بعدی تشویق کنید.
تامین را حفظ کنید

اگر شما یا کودک مشکلی را که در تغذیه تأثیر می گذارد تجربه کنید ممکن است ادامه مستقیم پرستاری برای شما غیرممکن باشد. با استفاده از پمپ سینه می توانید شیر خود را حفظ کرده و از خشک شدن آن جلوگیری کنید. این گزینه به شما می دهد که هنوز شیر مادر را تغذیه کرده و پس از برطرف شدن مشکل ، دوباره به شیر مادر بازگردید.
از استفاده از فرمول خودداری کنید

برخی از نوزادان به دلایل مختلف ممکن است از نظر وزنی کند باشند. اگر کودک شما تا روز 5 بیش از 10٪ از وزن هنگام تولد خود را از دست داد ، پزشک شما مکمل توصیه می کند. اگر در حال شیردهی هستید ، شیر بیان باید اولین انتخاب مکمل قبل از فرمول باشد - مگر اینکه فرمول تخصصی لازم باشد. ابراز زودرس به این معنی است که می توانید شروع به کار برای کودک کنید.
عرضه شیر را بهبود بخشید

اگر احساس می کنید کودک به طور موقت پستان را خالی نمی کند یا در طول روز به اندازه کافی شیردهی نمی کند ، می توانید از پرستاری و پمپاژ استفاده کنید تا شیر کم خود را بهبود ببخشیدو با بطری سر شیشه اونت دو قطره به آن شیر بدهید . در این حالت بهترین کار برای پرستار کردن نوزاد تا زمان رضایت از کودک است ، سپس 5-10 دقیقه پمپ کنید تا سینه خالی شود. اگر احساس می کنید که تأمین شما در حال کاهش است ، ممکن است بخواهید جلسات اضافی پمپ بین پرستار را نیز اضافه کنید.
کودک نارس

اگر کودک شما نارس به دنیا بیاید ، توسط NICU برای بیان شیر برای کودک تشویق می شوید. نوزادان نارس غالباً دارای یک رفلکس مکنده ضعیف هستند و تغذیه یا بلعیدن موثر آن دشوار است. آنتی بادی های موجود در شیر مادر بهترین نتیجه را به زندگی شما داده و از عفونت هایی که سیستم ایمنی ضعیف آنها مستعد است جلوگیری می کند.
سریع رها کردن

برخی از مادران ، سریع رها کردن را تجربه می کنند ، این بدان معنی است که شیر شما با چنین نیرویی خارج می شود ، این باعث می شود کودک شما در ابتدای غذا خفگی ، سرفه یا اسپلت ایجاد کند. اگر کودک از پستان امتناع ورزد ، می تواند مشکلات را آغاز کند زیرا می خواهند از این اتفاق جلوگیری کنند. این شیر حاوی مقادیر زیادی قندهای لاکتوز است که می تواند باعث شود گریه شما ، لکه دار شود یا دارای پوستی سبز روشن باشد. مادران می توانند برای چند دقیقه شیر دادن ، شیر را بیان کنند تا از زورگیری اجباری اجتناب شود ، سپس کودک را روی سینه قرار دهید تا شیردهی خود را ادامه دهد.
معایب

حجم های کوچک

تأمین شیر شما 4 تا 6 هفته طول می کشد و ممکن است قبل از آن مقدار زیادی شیر بیان نکنید. لطفا توجه داشته باشید که این بدان معنی نیست که شما شیر کمتری دارید ، زیرا شیر بیان شده نشانه ای از میزان شیر شما نیست. نوزادان در بیان شیر بسیار موثرتر از بیان دست یا پمپ هستند.

سردرگمی نوک پستان

WHO توصیه می کند که قبل از تأمین شیر خود ، یک شیر را به کودک خود معرفی نکنید. ممکن است مشکلی به نام آشفتگی نوک پستان ایجاد شود. اگر کودک شما از تغذیه در پستان امتناع ورزد ، زیرا این عمل با تغذیه بطری سرشیشه اونت دیجی کالا متفاوت است. اگر نگران باشید ممکن است این مسئله را در استفاده از یک قاشق مخصوص مخصوص بطری های خود جستجو کنید.

بیش از حد

اگر به شما بیش از حد شیر مادر گفته می شود بهتر است از بیان اضافی خودداری کنید. مگر اینکه نتوانید کودک را مستقیماً در سینه تغذیه کنید. از انجام پمپ های اضافی بین پرستار باید خودداری شود و در صورت نیاز به بیان بهترین تلاش خود برای انجام این کار در شروع یا پایان یک خوراک. بیان اضافی بدن شما را برای تولید شیر بیشتر تحریک می کند و می تواند منجر به مشکلاتی از قبیل شمشیربازی شود.
3. پمپاژ هنگام تأمین برق شما

اگر شما یک کودک ترم دارید و قصد انحصار شیردهی با شیر مادر را دارید ، اکثر مشاوران تغذیه با شیر مادر توصیه می کنند تا زمان تأمین ، شیر را بیان نکنید. برای بیشتر مادران 4-6 هفته پس از تولد این اتفاق می افتد. یک منبع تأمین شده زمانی است که بدن شما مقدار صحیح شیر را برای کودک شما ایجاد می کند.
مزایای
خرید اینترنتی سرشیشه نچرال اونت
بهترین نتایج

بدن شما عادت کرده است که چه مقدار شیر شما باید داشته باشد و احتمال ابتلا به مصرف بیش از حد و یا ایجاد کاهش مصرف شیر را کاهش می دهد.

کودک می تواند به طور مؤثر تغذیه کند

در این مرحله کودک شما روش پرستاری خود را تشکیل داده است و کمتر احتمال دارد که دچار سردرگمی دندان نوک پستان شود. انتقال بین پستان و بطری هنگام برقراری تأمین بسیار ساده تر است ، زیرا ترجیح چربی در این سن به حداقل می رسد.

بازگشت به سر کار

اگر شما به طور انحصاری از شیر مادر تغذیه می کنید و هنگام بازگشت به محل کار فقط اظهار نظر می کنید ، نیازی به بیان قبل از نیاز نیست. ما توصیه می کنیم که چند هفته قبل از بازگشت به محل کار ، با پمپ خود تمرین کنید و به شما فرصت می دهید تا هر مسئله ای را که دارید حل کنید. اگر اجاره پمپ را برای بیان خود اجاره دهید ، هزینه شما را پایین می آورد زیرا نیازی به اجاره از بدو تولد نیست.
معایب

ترجیح سینه

نوزادان جوان به دلیل دستیابی شیر به شیر ، تمایل به ایجاد ترجیح چربی را نشان می دهند ، اما نوزادان مسن تر می توانند ترجیح پستان ایجاد کنند. این امر در نتیجه تغذیه کودک توسط پوست از تماس پوستی با شیر مادر با آسایش بیشتر است. اگر کودک یک b را رد کرد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.